![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Taas on range raukka päässyt talliin ja jos se nyt pysyski sen aikaa että alkaa pääsemään koeajollekki joskus... Ensin vähän ruosteita vähemmäksi ja sitähän riitti. Uutta peltiä ja samalla tuleepi eteen putki kiinnitys, kolme pulttia irti ja kylki on auki, helpottaa korjuuksia ja puhtaana pitoa ![]() Ulkolokari tulee kiinni putkeen ja sisälokariksi tulee muovilevy joka nousee lokarin mukana irti. Coolerille joutuu kehittelemään jonkunlaisen teline hässäkän mutta siihen se joskus tulee. Eikä ota renkaatkaan ihan vähällä enään kiinni.
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia... |
|
#2
|
|||
|
|||
|
hyvä anssi. niin se etenee ku päivystellee. vai mitä?
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Kyllä se on hidasta ku ei saa nallevoima juomaa
Jos tänään vänkärinpuolen peltityöt ja vähän moottorihommia niin sitten saapi siirtyä haastavemmalle kuskinpuolelle, siellä on "paremmat" pellit mutta jarru tehostinta yms muuta haitolla, pitää vissiin purkaa autoa lisää niin helpottaa paikkuuta.
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia... |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Vedä jarruputket panhardia pitkin, pysyy hyvin kiinni eikä tarvii olla kilometrin mittaisia letkuja.
__________________
Elämässä pitää olla luksusta, hiluksusta. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Juu jotaki tämmöstä reittiä se tulee, pitäs vaan ensin kehitellä se panhardiki tuohon, ehotuksia otetaan vastaan tai sitten tehdään ihan itse semmonen katsastus"laillinen".
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia... |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Taas kerinny parina iltana pyörähtää tallissa ja päässy jo vähän tekniikanki kimppuun. Ruostehommissa meniki pari tupakkaa mutta tekniikassa menee vissii muutama lisää kun osia ei taho löytyä... pari vuotta ku ollu levällään niin yllättävän piiloon ne osat menee näinki pienessä tallissa. mutta jospa siitä kohta savut sais pihalle ja sen jälkeen onkin enään panhardin asennusta ja koeajolle.
Meinas loppua välillä pelti kesken kun koitti leikata ruosteita pois, piti siinä välillä hitsailla väliaikasia tukeja ettei tapahdu ylimääräsiä nitkahuksia Kyllä se taitaa tuo entinen cooleri paketti vielä mennä nykyiseenki versioon Kuskin puolella riittää vielä hipistelyä ja vähän johto soppaa...
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia... |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Taas on kohta vuosi vierähtänyt joten aika kaivaa auto rasvasta. Tuo panhardi ongelma pysäytti viimeksi rakentamisen ja pakko se oli laittaa akselin takapuolelle. Tuo mersunöljypohja, ohjausvarret ja etumurikka ei antanu vaihtoehtoja joten taakse se sitten tuli. Pitää vissiin tilata taas säätöpanhardi ku se on paremmin hitsattavaa mitä tuo vakio joka mahtaa olla valuu rautaa. Rangen vakio panhardia pitää vähän lyhentää ja päät kääntää niin saapi sopimaan paikoillleen.
Etukardaani aiheutti heti ongelmia, hyllyssä oleva tuplanivelhän ei passannukkaan tähän laatikkoon koska laippa sattuu olemaan sen verran iso ettei se mahu keskitasurin lukonkellon viereen... Konetta piti laskia ja laatikkoa nostaa niin sai vähän paremman kulman kardaaniin. Joutuu rajottamaan edestä vänkärinpuolelta melkopaljo ulosjoustoja mutta pitää kehitellä jotain muuta ristikkoa tuohon niin saapi etuakselinkin liikkumaan. Olisi pitäny kallistaa akselia paljo enemmän eteen jotta kulma olisi parempi mutta tekovaiheessa halusin saada mahollisimman lähelle vakioasentoa öljynkierron takia. Tuossa kohti kardaani alkaa tappamaan ittensä... Ja pitihän sitä vähän koittaa tunkkaillakki mutta tunkista loppu voima/nostokyky
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia... |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| AXE anti-hangover suihkusaippua | tuska | This And That | 21 | 09.08.2003 13:27 |