Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.03.2014, 08:50
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.714
Perusasetus

chromoja on monenlaisia.......älä edes yritä laittaa muita kuin oikeat longfieldit!!!!! toki nämäkin menee joskus rikki, mutta muun merkkiset paljon helpommin.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.03.2014, 09:33
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 913
Perusasetus

Lonkkarit on mun mielestä liian lujat tohon pikkuperään. Kuramato suskassa on ainakin yks etuvälitys tuhottu TML cromoilla. Nii mut siin onki Läjän hipinion... oliko täs hilun perä.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.03.2014, 12:02
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 88 Näytä viesti
Lonkkarit on mun mielestä liian lujat tohon pikkuperään. Kuramato suskassa on ainakin yks etuvälitys tuhottu TML cromoilla. Nii mut siin onki Läjän hipinion... oliko täs hilun perä.
Juu on hilun perä. (ln65).
Tuo murros mikä antautui oli sellainen puoli miljoonaa ajettu. Sekin on kestänyt ihan mukavasti runtua. Toisella puolella onkin nitron cromo.
Joku cromo sinne nyt tulee. Varmaan samanlainen nitro. Lonkkarit ovat kyllä olleet harkinnassa, vaikka hintaa niissä on aika paljon.
__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.03.2014, 12:50
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.714
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 88 Näytä viesti
Lonkkarit on mun mielestä liian lujat tohon pikkuperään. Kuramato suskassa on ainakin yks etuvälitys tuhottu TML cromoilla. Nii mut siin onki Läjän hipinion... oliko täs hilun perä.
mulla oli hiluxin alla ns. pikkuperässä haipinjoni lonkkareilla ja lisäkuritusta tuli tuplajakiksen myötä, renkaina pääasiassa 38,5x15 boggerit ja kerkesin ajaa jonkun verran myös 39,5x18 boggereilla. yhtään välitystä ei saanut hajalle, haipinjonin paskoi kiina arpin purkautuminen. sitten laitoin normaalin 8" arbilla ja ei tuokaan ole paskantunut.

sitten purin hiluxin....ja muutaman vuoden jälkee sama etuakseli tuli mulle erään susukin alla takaisin samalla 8" 4,88 välityksellä arbin ja lonkkareilla,. nyt koneena on volvon B23 turbon kera ja renkaina 35x16 boggerit.

jos murrokset joskus antautuu niin vain hätätapauksessa esim. metsästä pois pääsemiseksi voisin laittaa jotakin muuta kuin lonkkarin, sis vain todellisessa hätätapauksessa.

8 tuumanen hai tai lou kestää oikein säädettynä loppuun asti....
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.03.2014, 21:48
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Maalaushommia murroksia odotellessa

__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 27.04.2014, 16:17
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Päivitellään tätäkin projektia. Tällä ei ole muuta kuin silloin tällöin ajettu.



Nyt pitäisi aloittaa hydrobuusterin asennus. Ongelmana on tila. Sitä on 150mm ja hydrobuusteri on yli 400mm pitkä. Jos sen kiinnittää suoraan jarrupolkimen päähän, niin eteen tulee etupään putkirunko ja iskari. Putkirunko ei ole ongelma. Iskarin paikkaa en lähde siirtämään.

Mä olen miettinyt kaikennäköisiä laakeroituja tankoja, millä sen pystyisi siirtämään jonnekkin muualle. Ei ole tilaa missään muuallakaan

Tulipeltiin upottamalla se olisi mahdollista laittaa. Siinä vaan menee uusiksi ratin kiinnitys ja kaikki polkimet sekä kaikki hytikkaletkut orbin päästä. Orbi, ratti ja polkimet ovat samaa pakettia. Yhden muuttamalla joutuu kaikki muuttamaan... Kyllä se siihen menee jollain tavalla. Nyt vaan on jumi päällä

Onko porukalla mitään järkevää ideaa??????
__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 27.04.2014, 18:16
-Jallu-:n Avatar
-Jallu- -Jallu- ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.09
Sijainti: Lapinlahti
Viestit: 682
Perusasetus

Willys Toysanissa oli laitettu jarrutehostin hantin puolelle semmosella konehuoneen poikki menevällä tangolla, viimesellä sivulla sen rakentelu topikissa, vilkase toimisko tossakin. Huonosti selitin mutta sieltä topikista ku kahtoo kuvat ni selkiää..
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 28.04.2014, 15:13
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Hommaat jostain autosta hydraulisen kytkimen osat(jos sääntökirja vaan sallii) sillonhan sen sais sijoittaa aika vapaasti?
paineensäädin vielä putken väliin jos menee liian herkäksi...

Tää oli vaan idea,en tiedä miten käytännössä pelittää.
on/off-jarrutko.

Mites autokoulun autossa on toteutettu ne apupolkimet saisko sieltä apinoitua jotain ideaa..
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48
m.suzuki sj 410 ja suzuki jx methäman O/M/V Ajoneuvot 0 29.11.2006 16:14


Sivu luotu: 07:26 (GMT +2).