![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
chromoja on monenlaisia.......älä edes yritä laittaa muita kuin oikeat longfieldit!!!!! toki nämäkin menee joskus rikki, mutta muun merkkiset paljon helpommin.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lonkkarit on mun mielestä liian lujat tohon pikkuperään. Kuramato suskassa on ainakin yks etuvälitys tuhottu TML cromoilla. Nii mut siin onki Läjän hipinion... oliko täs hilun perä.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tuo murros mikä antautui oli sellainen puoli miljoonaa ajettu. Sekin on kestänyt ihan mukavasti runtua. Toisella puolella onkin nitron cromo. Joku cromo sinne nyt tulee. Varmaan samanlainen nitro. Lonkkarit ovat kyllä olleet harkinnassa, vaikka hintaa niissä on aika paljon.
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
sitten purin hiluxin....ja muutaman vuoden jälkee sama etuakseli tuli mulle erään susukin alla takaisin samalla 8" 4,88 välityksellä arbin ja lonkkareilla,. nyt koneena on volvon B23 turbon kera ja renkaina 35x16 boggerit. jos murrokset joskus antautuu niin vain hätätapauksessa esim. metsästä pois pääsemiseksi voisin laittaa jotakin muuta kuin lonkkarin, sis vain todellisessa hätätapauksessa. 8 tuumanen hai tai lou kestää oikein säädettynä loppuun asti.... |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Maalaushommia murroksia odotellessa
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Päivitellään tätäkin projektia. Tällä ei ole muuta kuin silloin tällöin ajettu.
Nyt pitäisi aloittaa hydrobuusterin asennus. Ongelmana on tila. Sitä on 150mm ja hydrobuusteri on yli 400mm pitkä. Jos sen kiinnittää suoraan jarrupolkimen päähän, niin eteen tulee etupään putkirunko ja iskari. Putkirunko ei ole ongelma. Iskarin paikkaa en lähde siirtämään. Mä olen miettinyt kaikennäköisiä laakeroituja tankoja, millä sen pystyisi siirtämään jonnekkin muualle. Ei ole tilaa missään muuallakaan ![]() ![]() Tulipeltiin upottamalla se olisi mahdollista laittaa. Siinä vaan menee uusiksi ratin kiinnitys ja kaikki polkimet sekä kaikki hytikkaletkut orbin päästä. Orbi, ratti ja polkimet ovat samaa pakettia. Yhden muuttamalla joutuu kaikki muuttamaan... Kyllä se siihen menee jollain tavalla. Nyt vaan on jumi päällä ![]() Onko porukalla mitään järkevää ideaa??????
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Willys Toysanissa oli laitettu jarrutehostin hantin puolelle semmosella konehuoneen poikki menevällä tangolla, viimesellä sivulla sen rakentelu topikissa, vilkase toimisko tossakin. Huonosti selitin mutta sieltä topikista ku kahtoo kuvat ni selkiää..
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Hommaat jostain autosta hydraulisen kytkimen osat(jos sääntökirja vaan sallii) sillonhan sen sais sijoittaa aika vapaasti
?paineensäädin vielä putken väliin jos menee liian herkäksi... Tää oli vaan idea,en tiedä miten käytännössä pelittää. on/off-jarrutko .Mites autokoulun autossa on toteutettu ne apupolkimet saisko sieltä apinoitua jotain ideaa.. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
| m.suzuki sj 410 ja suzuki jx | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.11.2006 16:14 |