![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Mulla on susnuki metsästys/offiautona ja hyvä se on siinä hommassa. Offaamassa riittää lyhyemmät välitykset ja kemppi perään niin hyvin menee. Mut mut ei sitä kyllä maantiellä voi oikein kehua. Mä ajan kaikki ajot sillä kun oon vähän omituinen, mutta ei oo koskaan pelottanut tien päällä niin paljon kun sillon kun kävin suikalla motarilla
__________________
Salon Seudun Offroad Ry |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tänään just kävin heittämässä kylärallia tolla omalla susukilla.( Sj 413 johon vaihdoin 92vm samurain ruiskumoottorin )
Pikkuteitä kaupunkiin ja moottoritietä takas --> no problem ja motarilla ei edes pelottanut (nopeus n.90km/H) Auto ei voblaile yhtään 235/75 r15 insa turbo rengastuksella vaikka painoja ei oo vanteissa. Noi renkaat on otteessa. Itsellä auton valintaan vaikutti se kuinka halpa on pitää eli trafin lasku n.120e/vuosi ja liikennevakuutus n.200e/vuosi 2" jousikorotuksella ja kunnon renkailla niin menee jo niin hyvin ettei uskokkaan. Sehän on tietysti ihan kiinni siitä mitä haluaa
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 Viimeksi muokannut Kekkeruusi : 08.03.2014 01:00 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
mitä noita "maastureita"tullu seurattua vuosien aikana, ni yhtenä parhaista aihioista pitäisin samuraita, eikä mielipide johdu siitä, että itellä samurai on, vaan siitä että lähes vakiona menee paremmin, ku moni muu enemmän rakennettu.
ainut lähes pakollinen on välitysten vaihto(oma mielipide) ni mulavampi ajella ja huomattavasti vähemmän kytkin remontteja. eihän se ns.isolla tiellä mikään unelma ole mutta kyllä sillä sieläkin pärjää. ja sj413 ja 410 tulevat hyvinä kakkosvaihtoehtona
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Jokaista autoa joutuu vähän jalostamaan että se etenee kohtuullisesti ja vaivatta metsässä.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Perus kemppi takaperään ja välitykset jakolootaan niin pääsee aika pitkälle, tosin joskus se lähtee kuitenkin lapasesta.....
suzuki on pieni ja ketterä. sillä kiertää kivet ja kannot ,kuin taas isot ajaa yli ja on pohjastaan kiinni. ![]() Suurin osa kuitenkin auton etenemisetä on kiinni ratin ja penkin välissä....
__________________
KYM#5 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Suzukista osia | Hartzaq | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 08.09.2009 19:23 |
| Suzukista kysymyksiä | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 16.02.2006 10:59 |
| suzukista??? | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 02.10.2005 20:38 | |
| Suzukista diisseli. | Timbba | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 07.03.2005 13:40 |
| suzukista | suzukimiäs | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.07.2004 11:47 |