![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
siittä 36 sivulta alkaen ensin c200 jasen jälkeen h233b saa lukia että mitenkä se olis pitäny
__________________
Simply put klever ![]() Kurssin ei tarvitse olla pitkä, jos se on riittävän kallis Taivas yksin tietää, miksi linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja |
|
#2
|
||||
|
||||
|
miten GR patrollissa lienee vaparin ja ahdetun erot, meinaan tuli vahingossa hommattua vaparikoneella oleva "entinen turbo" GR:rä ja takashan se pitää ahdetuksi saada. onko sama kun SD33 ja SD33T ero et sieltä vapari motista puuttuu öljyruiskut männilta ja sitten kun tuota oikiasti alakaa rääkkäämään niin pääsee tekemään remonttia?
![]() sit samaan syssyyn, mitä noihin saa leimattua renkaita alle ja hyviä vinkkejä saada se MAHOLLISIMMAN korkeelle, että kestää viel lapuissa? onko esmes tiedossa et minkä auton kierrejouset menis heittämällä alle ja korottas sitä tuon sallitun 3" ny vaikka alakuunsa? korikorotusta en ny kovin hevilla alkas tekemään ko nousee painopiste ja plaah, ennemmin laikkaa vaikka kylmästi kaarista veks, et saa isommat kumet pyörimään alle
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Muistaakseni ei oo isoja eroja vaparin ja turbon sisus kaluissa.
gr tarkoitetut korotus jouset sopii helpoiten. mulla oli gr 6"alusta sarjalla ja 3"korin korotus ja hyvin on kelvannut leimalle. 33" saa leimattua alle. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
mitenkäs noissa on muuten pumpuissa eroja? lähinnä tarkotan nyt vanahempaa, ei elektronisesti ohjattua.
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Omia kun kattelin niin toi ahdon alainen puuttuu ja yks cedric/laurel harrastaja kehui että vähemmän sais soppaa ulos vaparin pumpusta kun multa haki turbon pumpun?
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Mikähän noista 160koppasten vaihelaatikoista hajoaa kun ei taho enää pakki kestää päällä? Ja kuuluu sielt jonkun verran pahaa ääntäkii..
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
siirtäjä kulunut tai vääntynyt,tais sit pakin hampaan reunat kuluneet/hajonneet.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
juu mie tiesin tuon mut ihmettelinki, et onko tuossa GR patussa jotain samankaltasta viritelmää, ossais vähän arvioija et miten kestää ottaa voimaa ulos jne..
miul on sami siulle 5v loota, mis huuteloo vitonen, muuten synkrot ja pykälät on kunnossa, laita vaik yyveetä jos kiinnostaa, ei oo kallis ko pittää tyhjätä hallia lähiaikona
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#11
|
||||
|
||||
papru hommia
jaa olikos kelläkään vastaavuus todistuksia patrolliin?
STW/pick up ku meinas leima setä tuosta minun kikottimesta että ei tuu onnistuun katastus ku on niin paljon muutoksia ja pitäis jotain lisätäkki kuulemma vielä huoh niin arvelin että olisin katastanu tuon toisen kikottimen lavapeliksi niin olis saanu leimapelin ittelle
__________________
Simply put klever ![]() Kurssin ei tarvitse olla pitkä, jos se on riittävän kallis Taivas yksin tietää, miksi linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja |
|
#12
|
||||
|
||||
|
No ensimmäiseks vois kertoa että mitä vastaavis todistuksia tarviat.ootko kokeillut maahan tuojalta?
|
|
#13
|
||||
|
||||
|
Miten on ku tossa gr.ssä on merkattu otteeseen että saa vetää vaan 1920kg jarrullista kärryä? Kuullostaa vaan oudolta ku tolla omalla 124 korisella mesellä saa vetää enemmä (1980kg). Ja suzukillaki saa vetää 1500kg lain mukaan jos uskaltaa
__________________
2X suzuki sj410 -83 |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Riippuu mikä koukku sinne on asennettu. Jos käyt virallisella pajalla asennuttamassa kunnon koukun niin sillon saat sieltä sellaset paperit joilla voit muutoskatsastaa yli 2500kg vetopainot. Kai joku on saanut täydet painot koukkuunkin, mutta en tiedä sitten miten se on tehty.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
|
#15
|
||||
|
||||
|
no luulis GR:ään saavan älylliset vetopainot ku terranossakin on tällä hetkellä kii 3000kg koukku..
oiskos kellään jottain dokumenttejä, mistä näkkee tuon auton korkeuden ja muutkin mitat (optioiden kanssa)? nimittäin täs arvon justiinsa, et paljohan tuota lähtis korottamaan, et pysys viel kilvet keulalla (kuhan ny eka saan rek katastuksen läpite) sama et millasia virityksiä ootte tehny, jousituskorotus +korin korotus (paljon?) ja mitkä renkaat alla?? ku en viittis lähtee tekemään kantapään kautta, ni viisaammat vois pikkasen avittaa sit mistä nestepää tohon GR:n pumppuun, pitää saaha se hengittämään, kauhee lussu vakiona..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
![]() |
| Luokat |
| patrolli |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5061 | 21.11.2025 20:56 |
| Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
| Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 227 | 15.08.2020 20:03 |
| Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
| Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |