![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tänään tuli taas painoa hiukan lisää. Etutukivarren oikaisu/vahvistus oli vuorossa. Ensin oiottiin, kahdesta m12 pultista kun väänsi jenkat rullalle, niin varsi oli taas suora:
Päätin tehdä aikapulasta johtuen sen auton alla, ripustuksien, murikan ja jarrujen purkamisessa olisi kuitenkin vierähtänyt pari-kolme tuntia ja varret saa aika mukavasti tyrkylle ja juuri sen verran väännettyä, että oik. vetari lähti murikasta irti pois tieltä ( onneksi jätin c-klipsin vetarista pois kun sitä kasasin!) Oikasun jälkeen taipuneen kohdan päälle tuli 5mm levystä särmätty u-profiili, jonka poltin tukivarren muotoihin tukemaan hiukan pitemmältä. Takapuolelta boxasin varren, niin paljon kun vetari antoi myöden: Siellä taas köllöttelevät, somasti jalat ristissä. Kiinnikekorvan raudat on myös hiukan taipunut, siihen pitää vahvikkeita lisätä kunhan ehtii ja kerkee tai muistaa ![]() Tuon kiinnityskorvan vahvistamista on suositeltu monessa yhteydessä amerikan artikkeleissa ja foorumeilla, mutta ei kannata toimia, ennen kuin sattuu omalle kohalle, eihän ![]() Huomiseksi jäi vielä loppu tarkastukset autoon, sisätilojen tyhjennys ja takapenkki veke, syylärin huuhtelu kurasta, vas etup. laakerin tarkastus (tuntui olevan hiukan löysää) ja.. ja ... niin, jos jää aikaa niin flektille vois jo virittää releet ja ihan katkaisimen hyttiin, puol vuotta jo solmittu johtoja konehuoneessa ![]() Ai juu ja volvoon pitää vielä löytää lataus ennen lähtöä Heinimaalle, toivottavasti hoituu hiilillä ja säätimellä ettei tarvi ottaa generaattoria lavalle ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä se auto vaan käytössä kuluu
![]() Mahtaisko värivaha auttaa vielä tohon ulkonäköön ![]() Ehkä ihan pelkkä pesukin auttaisi ensihätään jonkun verran ![]() Nokian ajeluissa löytyi ensimmäinen kunnon sulakekin etuakselista: Ja toinenkin samalla: Juuri vahvistettu tukivarsi onneksi kesti kunnialla. Pariviikkoa olis vissiin aikaa taas parsia ennenkuin on aika taas rikkoa lisää ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tässä topickissa on kyl hienoa toimintaa!
Ton oman Broncon perä pitäis varmaan shimmata uusiksi, kun jotain 5 mm liikkuu vanne sisään/ulos kummallakin puolella. ![]() Kiva että ihan täällä offipalstallakin on aihetta sivuten juttua. Vaikka netti on kuvia pullollaan, multa löytyy Haynesin korjausopas ronkeloon, jos tarviit joskus jotain valmiiks painettua ohjetta.
__________________
[ ][ ]=TOYOTA=[ ][ ] |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Seuraavaks ristikon kupit hitsillä kiinni?
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ei varmaan hitsi napitkaan olisi tilannetta pelastanut, ja kuumat kohdat karkaistuihin osiin ei oikein tunnu hyvältä ajatukselta vaikkei niitä aina pystykään välttämään. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Nonii! Etualeksin upgrade package laahattu tontille
![]() Tähän täytyy jo tehdä se rt-päiden flip over, taitavat olla tässä alempana kun noissa pikku knucleissa, perhana kun ei ole flat top knucleja... Pientä leikkaa-liimaa sovittelua se vaatinee kun tukivarsia ei voi suoraan vaihtaa, tässähän on huomattavasti lyhyemmät varret kun Bronco/ F150 sarjalaisissa, mutta onhan se piis of kake homma muuten ...? Juu ja eihän tätä laitetta pitänyt muuta kuin pitää liikkeellä, mutta niin se mopo taas karkas ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Range Rover "pepe de mule" | imported_offroadjouni | O/M/V Muut | 0 | 21.01.2003 08:33 |