Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.02.2014, 13:29
Tönssi Tönssi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 26.06.11
Sijainti: Heramäki
Viestit: 256
Perusasetus

Ite parhaillaan odottelen pajeroa syöttöpumppun vaihdosta. Jos pajeroon päädyt niin ehdottomasti ruostesuojaus kannattaa tarkistaa. Polttoaineen täyttö putki ruostuu puhki.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.02.2014, 13:36
J.Niemi J.Niemi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.10.10
Sijainti: Vilppula
Viestit: 133
Perusasetus

Jos 3,5 gdi:n haluaa niin tilaa suoraan japanista. Jossei ratti oikealla häiritse.
Alle 100tkm ajettuna. Noin 10ke kilpiin.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.02.2014, 17:26
Juippa:n Avatar
Juippa Juippa ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 07.12.06
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Viestit: 549
Perusasetus

Kaverilla oli vuoden päivät tommonen 3.2l pitkä pajero.
Ei ollut mitään vikaa ko. aikana. Mitä nyt sillä 100km ajoin niin mukava auto oli. 33"alla 16" peltivanteella ja korotusjousilla. Hyvännäköinenkin vielä.

Pensaahan se tietenkin vei... mutta niinhän ne kaikki isot pensamaasturit vie.

E:Sori, sotkin tiisseli ja bensa koneet keskenään. Kaverilla oli 3.5l v6 bensa pajero...

Viimeksi muokannut Juippa : 25.02.2014 21:50
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.02.2014, 18:13
234 234 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 24.02.13
Sijainti: lappeenranta
Viestit: 10
Perusasetus

Itsellä oli tommne kulkine 2 vuotta. Syöttöpumppu meni 200tkm kohdilla. 3000 euron nurkilla oli remontin hinta. Muuten ei ollu vikoja. Ja tosiaan se alusta kannattaa katsoa.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.02.2014, 00:19
MakeO:n Avatar
MakeO MakeO ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.04.03
Sijainti: Mustasaari, Finland.
Viestit: 3.342
Perusasetus

Meillä on tommonen 2001 mallinen 3.2 Did ollu vuodesta 2009 emännän käyttiksenä . Tällä hetkellä 464 tkm kellossa ja ite ollaan ajettu siihen noin 170 tonnia.. Osia on vaihdettu sen verran että pyörän laakerit ympäriinsä kerran ,etujarrulevyt ja palat,taakse jarrupalat ,käsijarrun kengät,raidetangon päät,hammastangon haitarit,ylä- ja alapallo niveliä, polttoaine tankki,muutama poltin ja tärkein mikä kannattaa tehdä niin nokkaketju ja nokka akseleiden välisen laahainpalan tarkastus ja tarvittaessa vaihto! Tää on se suurin syy mikä tappaa ton koneen jos tuon laahainpalan kunto laiminlyödään.

Vois sanoa että on ollu tosi huoleton laite normi huolloilla ,suosittelen..!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 26.02.2014, 18:48
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Thumbs up

Äidillä oli parivuotta automaatti. 190tkm ostaessa n240 myydes.
Tullessa takapään laakerit, jarrut jokanurkkaan, tähänkin vaihdettiin tankki ja se nokkaketju.
Pelas hetken ja sit rupes hukkaa nestettä pienissä määrin, kävi "huollossa" syyläri vähän märki se vaihdettiin.
etupyörän laakerit, nelipyörä suuntaus.
Hetkenpäästä turunmotarille laukes takalämppärin putki antautu ihan kerrasta, ihan vaan ruostunu ja muhinu katki ja kerrasta poikki
Kerkes käymään senverta kuumana että täys koneremontti sis,laakerit, koneistukset, männät, kansi, venttiilit, tiivisteet ja uus nokkaketju ja laahaimet.
Taas uudet jarrulevyt liekkö jääny paskaa väliin mutta veti aina kieroks..
Tuulilasin pyyhkijän mekanismin puslat oli ihan horot niitä ei tosin vaihdettu.
Ovien lukot takaovi varsinkaan ei meinannu ikinä pelata vaatii ahkeraa rasvailua..
Helvetin herkkä ruostumaan? suojata kannattaa ehdottomasti. ja takalasin reunan alla muhii kanssa.
remontin jälkeen jäi hukkaamaan vielä öjyä mutta auto myytiin ja vika jäi vähän mystiseks. Luultavasti turbo remontti ois ollu edes koska se oli ainut vanha osa ja mahdollisesti hieman metallia pääsi sen läpi...
n.9000€ edestä kahteen vuoteen, joukossa saattoi olla myös hieman huonoa tuuria ym?
No kuitenki olihan se isoruokanen jos ei muuta kehuttavaa keksi n12 keskikulutu.

Suosittelen!

Viimeksi muokannut tdi : 26.02.2014 18:53
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 04.03.2014, 08:27
Machist:n Avatar
Machist Machist ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 07.05.11
Sijainti: Pohjois-Karjala, Juuka
Viestit: 455
Perusasetus

Mites tuollanen samanikänen land cruiseri?
Suomessa hinnat on aivan järettömiä, mutta jos kattelis jostain ulkomailta.

Taitaa olla niin etä viatonta autoa ei ole ja kun sattuu yksilö niin ei olekkaan muuta kuin vikaa

Toinen saattaa mennä pelkillä öljynvaihdoilla kun toiseen on vaihdettu koko kone.
Ja halpaa ei taida olla miinkään 2000+ uudemman auton korjaaminen.
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä

Volvo projektia täällä

Pientila Facebook
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajero vs. Pajero Sport amaz Tekniikka & Jutustelu 27 30.07.2013 06:23
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 Hype O/M/V Ajoneuvot 3 16.04.2013 22:45
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
o: pajero O/M/V Ajoneuvot 0 22.03.2007 17:47
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux O/M/V Muut 0 28.10.2005 07:32


Sivu luotu: 19:00 (GMT +2).