![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Minne öljy valuu, kun etuperästä pettää stefat? Napalukkojen luo vai jonnekkin jarrukilven taakse? Onko toi putki auki puolelta toiselle, missä iskarit? Nimittäin sekin aika muhjussa ja sitä voisi kokeilla jollain rautalangalla tökkiä sontia pois ja paineilmalla puhaltaa.. Työpaikka etuna mulla olis imu/paine loka-auto käytettävissä, perskeles jos laikkais isommat huoltoluukut noiden neliskanttireikien kohdalle rungossa ja pikku viemäri myyrällä siitä kokeilis pestä. 100bar painetta, niin luulis paska lähtevän
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Sisustan osalta alkaa hojo olla hiljalleen mieluisassa kunnossa. Tänään tuli veisteltyä peräkonttiin koolaus ja koiranhäkille oma syvennys. Samalla takapenkin kohdalle säilytys/työkalulaatikko, erillisen rämisevän vetolaatikoston tilalle. Vielä pyöränkotelot, etulattiat ja kardaanitunneli päällystää silent coatilla ja lasikuidusta väsätä pyöränkoteloille katteet. Huomaa lain vaatima ruuvipenkki
:![]() ![]()
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Jos/kun etuvetoakseleiden stefat alkaa hikoilemaan, se vuoto kastelee lopulta kääntöpään sen näkyvän osan ja jos tippuu paljonkin tavaraa, niin tippuu renkaan kyljelle. Mulla vuotaa pikkusen, mutta ei oo jarruja liannut. Ei oo mikään maailman vaarallisin vuoto jos pysyy tossa parissa desissä vuoteen. PS. On kyllä hieno toi laatikosto. Pääseeks tuolta takatilan lämppärin ilmat kuitenkin kiertämään? Itellä on aina työhanskat siellä kuivatuksessa.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Lämppäri on tuon lootan takana hyödyttömänä, mutta ajatuksena olisi jokin putki laittaa, mikä ohjais lämpimän ilman tuonne lootaan. Olis hyvä metsästys reissujen jälkeen, ku aseet ym sais tonne kuivumaan
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Taas lauantai päivitystä! Peräkontin pohja sai verhoilua ja äänieristettä. Rallirattikin tuli vaihdettua ja nyt toimii vilkunpalautus. Kiitokset Harrille ratista!
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Mut sullahan on samanlainen rojekti menossa ku mulla ton aura-hj:n kanssa, meininkinä tehä kans ton tyylinen laatikkosysteemi, mutta koko kontin pohjan alalle ja takaosa perästä aukivedettävillä vetolaatikoilla. Etuosa juurikin takapenkin jalkatilojen kohilta erilliseksi ja se takalämppäri sitä lämmittämään niin saa kanssa ne mettästyskamppeet sinne lämpimään ![]() Mulla kanssa ollu vaimennusmattojen ja verhoilujen asentelua, mutta nyt tulee pieni viivästys kun tarttee hantinpuolen mädät ovet koittaa korjata ensin, että sikäli saat etumatkaa ton kontin kans, tosin mullon jo muu auto värissä paitti ne oikeanpuolen ovet
__________________
-95 Dodge Ram 2500 4x4 5.9cummins td ![]() -Miekka ja nakki risa polkupyörä kuskista ainakin tulee neliveto jossainkohtaa iltaa
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Näemmä sitä säilytystilaa ole autossakaan ikinä tarpeeksi.. Olkoon nyt tommonen. Nojoo, nyt ku ilmat alkaa lämpiämään, ruveta valmistelemaan koria pikkuhiljaa maalaukseen. Ensin oviaukot maalailla ja pohjia tehdä irti oleviin, parempiin lokasuojiin ja levikkeisiin. Tässä viimeisen kolmen vuoden aikana kaksi jenkkiä kihnuttanut ja maalannut, enpä tiedä mistä sitä inspiraatiota saisi hojon hiomiseen, ei meinaan mitään lempihommaa ja kun tossa maasturissa ihan mukavasti tota pelti pinta-alaa Väriksi harkinnut tummansinistä, katto ja kaarilevikeet mustaksi..
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() Silleenhän se on että kyllä sitä väriä ois kiva suihkia jos joku muu tekis ne pohjat. Senverta tympeetä on se hiominen kyllä. Kohtahan näitä sinisiä cruisereita rupee palstalaisilla olee reilusti ja nimimerkki Glutton safaribruiseritopicceineen on syyllinen omaankin värivalintaan, vaikka mullon vaaleempi metallinsininen toi oma, mutta on se vaan komee auto sinisenä tuo hj
__________________
-95 Dodge Ram 2500 4x4 5.9cummins td ![]() -Miekka ja nakki risa polkupyörä kuskista ainakin tulee neliveto jossainkohtaa iltaa
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Onneksi edellinen omistaja on jo vähän ruosteita lamellilla hionut, ei tarvi kun karkeimmat kohdat pakkelilla hipaista, hioa mataksi ja nuo spray paikkaukset pois. Akryylimaalilla maalaten ja tuloksen ei tarvi olla ihan näyttelytasoa. Kuulostaapa se teoriassa helpolta![]() Mustaa maalia olisi itsellä jemmassa, mutta just tota safaribruiseritopiccia seuranneena sininen väri passaa tosihyvin ja yksi musta HJ täällä susirajalla jo onkin.. Kaarilevikkeistä kyssäriä pukkaa; Ollut jollain läpiruuvipatentilla ilmeisesti noi viimeksi kiinni, pähkäilin, jotta onko ne alkujaan ollut jollain erillisillä koriin tulevilla kiinnikkeillä? Saakohan niitä kiinnikeitä uusia? Ja miten jousen riippujen ja puslien vaihto tapahtuu oikeaoppisesti? |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Käyttöauton laittoa - Grand Cherokee maastokelpoiseksi | Timo_L | Maasturiprojektit | 974 | 23.04.2024 13:57 |
| Käyttöauton etsintää... LC Disco III | AnttiH | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.03.2012 20:50 |
| Käyttöauton entisöinti.... | Castrol | Maasturiprojektit | 8 | 17.03.2012 19:54 |
| käyttöauton hankinta! | nyyberö1 | Chit-Chat | 3 | 19.03.2010 12:19 |
| Käyttöauton koeajopäivä Jyväskylän Laajavuoressa | adv | Tapahtumat | 1 | 12.12.2005 13:46 |