Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 20.02.2014, 12:57
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Perusasetus

Nyt alakaa palaan kiinni nuitten vitun "metsästäjien" kanssa !!!! Jätetäänkö ne palikat vittu nuin hä ?

Seuraava tuosta jengistä joka osuu tuolla tiellä mun näköpiiriin saa kyllä kanttista palautetta enkä esitä enää asiaani nätisti

Vanha 20.02.2014, 14:02
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Perusasetus

En nyt tiiä, että onko nyt ihan vitukseen asti... Mut osien saamisen siirtyminen päivä kerrallaan seuraavaan ja sit seuraavaan taas... Ensin keskiviikolle luvattiin, mutta se sit siirty tälle päivälle... Ja just ku kysyin, että saako tulla hakeen ni sanottiin et huomenna vasta saa hakee...
Vanha 20.02.2014, 18:36
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Perusasetus

Se kuka prkl meni keksimään rosvoliittimet!! Vatsa täynnä perhosia olin lähdössä leimasedän juttusille. Vika tarkistus auton ympäri ja silmään osui "palanut" takavalo. Tai näin luulin. Polttimon vaihto pikapikaa ja kokeilee. No kaikkihan sen arvaa että ei palanut. Nopee lampun pohjaan pirraa puhistukseen. Ei vieläkään. Virtakynä kouraan ja jumalaton kiroilu kun huomasin, että sähkö hukassa. Sitten vaan piuhaa taaksepäin ja löyty syyllinen. Peräkärryn sähköt otettu rosvolla -.-' Luulin jo viime kesänä nylkeneeni kaikki rosvot mehtään. Jäipä sitten katsastus huomiselle....
Vanha 20.02.2014, 18:52
Lelumiini Lelumiini ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Kiuruvesi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lerssinen Näytä viesti
Nyt alakaa palaan kiinni nuitten vitun "metsästäjien" kanssa !!!! Jätetäänkö ne palikat vittu nuin hä ?

Seuraava tuosta jengistä joka osuu tuolla tiellä mun näköpiiriin saa kyllä kanttista palautetta enkä esitä enää asiaani nätisti

Ööö, ja ongelma nuotiosta tien reunassa on? Ihan siistissä läjässähän nuo on, ois ne voinu potkia pitkin tietäkin?
Vanha 20.02.2014, 19:15
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Perusasetus

Ehkä vaikka se että kun vedän ne omaan linkooni niin parhaimmillaan särjen jotain ja ite maksan, eiköhän se LAITTAJA VOIS POTKIA NE VITTUUN kerta aukaistulle levikkeelle laittaa vai etkö sää tajua ?
Minä olen se joka tuon tien huolehtii auki eikä nämä "metsästäjät" mulle siitä mitään ole koskaan maksanu mutta kulua ne kyllä osaa aiheuttaa.

*painokelvotonta tekstiä*

Vittu kaikkea se leipä elättää
Vanha 20.02.2014, 20:46
Lelumiini Lelumiini ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Kiuruvesi
Perusasetus

No niin no. Suotta sie mulle ärhentelet, kysäsin vaan kun ei tuo nyt niin erikoiselta näyttänyt. Useammin näkee niitä pitkin poikin potkittuja ja tölkeillä/tupakkiaskeilla sotkettuja nuotiopaikkoja.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lerssinen Näytä viesti
Ehkä vaikka se että kun vedän ne omaan linkooni niin parhaimmillaan särjen jotain ja ite maksan, eiköhän se LAITTAJA VOIS POTKIA NE VITTUUN kerta aukaistulle levikkeelle laittaa vai etkö sää tajua ?
Minä olen se joka tuon tien huolehtii auki eikä nämä "metsästäjät" mulle siitä mitään ole koskaan maksanu mutta kulua ne kyllä osaa aiheuttaa.

*painokelvotonta tekstiä*

Vittu kaikkea se leipä elättää

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa mäksä Chit-Chat 1390 15.01.2022 19:25
Kiinnostaako suunnistus vuonna 2014 sampolaattori Tekniikka & Jutustelu 50 11.02.2014 13:39
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28

Sivu luotu: 11:07 (GMT +2).