![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Patrollin startti! Vaihoin solenoidin ja lähin onnesta soikeana starttaamaan. No vi*ut! Edelleen hyppää pois kehältä parin kiekan jälkeen. Auta kuin ottaa huomenna koko startti irti ja putsata. Toivotaan jos sillä saisi toimimaan. Alkaa vaikuttaa epätoivoselta tämän romun kanssa. Hitto kun sais sen verran käyntiin että sais lämpimään halliin.
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
loppuun ajetut vehkeet ja laitteet. päivän teet töitä, ni pariks kolmeks seuraavaks on sitte remonttia. onhan se tietysti työllistävä vaikutus, mutta kyllä siinä alkaa mielenkiinto loppumaan...
|
||||
|
||||
|
Ostin n.2 vuotta sitten uuden soittimen ja ISO muutos sarjan käyttikseen kun joku liimanhaistelija vei vanhan. Tänään ryhdistäydyin ja rupesin soitinta asentaa.
Otin vanhan irti ja laitoin uuden piuhoineen kiinni --> ei toimi. Katoin piuhat läpi ja huomasin että autokohtaisen piuhojen muutossarjan johot on päin vittua, samalla huomasin että uudessa soittimessa ei ole cd soitinta vaan pelkästään USB liitin (olin ollut ostavinani cd soittimen). Vittu mikä urpo Laitoin vanhan kiikariradion kiinni, kuunnellaan sitten radiota.
|
|
|
||||
|
||||
|
Oltiin mamman kauppakassi KJ:lla pikkasen offaamas ja se saatana keitti. Lämpömittari ei missään vaiheessa noussu yli puolivälin missä se on aina ku kone on normilämmöissä. Niin vaan ropelsi paisarista yli litran vettä hangelle. Annoin hetken jäähtyä ja lisäsin vettä ja ajeltiin kotiin. Vitutti sen verta että en enää eres avannu konepeltiä. Täytyy huomenna tutkailla asiaa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Pitääkö nykyään hakea TV:kin Ruotsista kun Suomalaisia pissitään taas linssiin
TV Ruotsissa 1355€ http://www.elgiganten.se/product/lju...d-tv-ue60f6375 ja sama TV Suomessa 2599€ http://www.gigantti.fi/product/tv-ja...d-tv-ue60f6375
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() Suomesta tuon saa tuolta http://www.verkkokauppa.com/fi/searc...sung+UE60F6375 hintaan 1999,90 € |
|
|
|||
|
|||
|
Työnantaja ilmoittaa välikäden kautta että joudun olee 2vk lomautuksessa.. Ei muuten mitään mutta tänään ilmoittaa vasta eikä niinku kuuluu 14pv ennen lomautusta.. Ei ois ilmottanu varmaan vastaku maanantaina jos työkaveri ei ois kysyny ensviikon työ suunnittelmia...
Mitenkähän tuo kannateis toimia, väli aikasta työtä kyllä on mutta Vituttaa tuomonen... |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja eikös se tule voimaan vasta kun on allekirjoitettu lomautuspaperit, mistä selviää lomautuksen syy ja alkamisen ajankohta?
Näitä papereita kuitenkin tarvitaan myöhemmin korvauksia hakiessa.
RASOR Viimeksi muokannut Mutis : 20.02.2014 20:47 |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Voisha tuota vaihtaa firmaa mutta kun palkkaus on hyvä ja muutenki lepposta hommaa kunhan ei tarvi pomojen kans olla tekemisissä. Liian tuulella käyviä..
|
|
|
||||
|
||||
|
Periaatteessa ongelma on minun ja myyjän välinen asia niin en mainitse täällä nimeä/nicciä. Ilmaisin vain että vituttaa ja paljon. Oli oikeasti millistä kiinni ettei sattunut pahempaa seurausta.
|
||||
|
||||
Laitatko vahingon kiertämään?Lainaus:
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
|
||||
|
||||
|
Junan odotus oulun asemalla reilu parituntia kun myohasty edelisesta 10 minuuttia.
Kun olin sattamassa paria linja-autoa lappiin ja jyvaskylan ja oulun valilla aika surkee keli.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Vituttaa epärehelliset kusettajakauppiaat tälläkin palstalla. Ensimmäisen kerran elämässäni löysin saman harrastuksen parista totaalisen paskanpuhujan ja ensimmäistä kertaa tilanne kärjistyi siihen että piti ottaa oikeasti kovemmat keinot käyttöön. Toivottavasti en törmää tuohon ihmiseen enää ikinä elämässäni.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
http://www.te-palvelut.fi/te/fi/tyon...nen/index.html |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa | mäksä | Chit-Chat | 1390 | 15.01.2022 19:25 |
| Kiinnostaako suunnistus vuonna 2014 | sampolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 50 | 11.02.2014 13:39 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |