![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Loytyihan sielta joku vosi sitten ainakin yksi liikennelentaja, joka oli rahalla ostanut tarvittavan patevyyden. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Onko porukalla kokemusta mitkä on sanktiot jos ajoneuvokohtainen jarrullinen kytkentämassa ylitetään?
Töissä pientä kädenvääntöä ko. aiheesta. Itse olen paskajätkä kun en suostu maxi ducatolla ja trailerilla viemään kyydissä maxi ducatoa. Kyllä kuulemma menee hienosti...pitää vaan kattoa ettei sivullisille tapahdu mitään jos ronkkeli alkaa oikkuilemaan.. se kun onkin silloin minun hallinnassa se yhdistelmä jos alkaa kirjottamaan. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
Taitaa olla tulkintakysymys onko kyseessä yrittäjätulo vai palkkaan rinnastettava korvaus. Eli käytännössä työnantajan sosiaaliturvamaksujen kiertäminen
|
|||
|
|||
![]()
Juurikin tästä kyse. Mitään selvää linjaa ei ole vaan jokainen tapaus tulkitaan erikseen. Ja jos on vaikkapa vuoden tehnyt laskuttamalla kun verottaja päättää tulkita että kyse onkin työsuhteesta, on luvassa ihan tuntuva lasku.
|
||||
|
||||
![]()
Nyt kun saatu traileri 5.00x2.20cm pihaan niin vois alkaa sunnitella ajokortin päivitystä. Mitä se pikku een hommaaminen vaatii?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Been vai Ceen jatkoks ??
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nordic trial 2013 | Byrocrat | Tapahtumat | 117 | 13.06.2013 22:29 |
Saaremaa Trophy "Saarekoll 2013" 22.-24.02.2013 | Kynnapas | Tapahtumat | 7 | 01.03.2013 10:03 |
King Of The Hammers 2013 | Jeeper | Tapahtumat | 19 | 09.02.2013 10:14 |
2013 kilpailut | Team Lypsikki | Tapahtumat | 2 | 10.11.2012 20:58 |
Ajokorttiuudistus | Skorpioni | Chit-Chat | 0 | 10.07.2009 18:23 |