Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.02.2014, 10:25
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.117
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rocky86 Näytä viesti
vai miksi toitsu noita käyttää.
Sama idea ku pyöränmuttereitten kartiossa.
Eli pultin ja reijän väliin jää aina välys ja välys voi aiheuttaa löystymistä.
Kartioprikka kiilautuu kiristettäessä sekä reikään että pulttiin,eli välys on nolla.
Kai sillä on haettu sitä,että tärkeemmät osat,esim ohjausvarret ei pääsis löystymään.

__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Korotuksen mittaaminen suzuki/yleensä autoissa?! jousipakka Tekniikka & Jutustelu 21 25.01.2014 21:13
Vitarasta yleensä? Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 17 13.09.2012 20:32
Safarit yleensä T€€MU Tekniikka & Jutustelu 27 19.07.2005 06:35
mikä yleensä rikkoutuu jakolaatikosta toyota jjtp Tekniikka & Jutustelu 12 27.04.2004 10:20


Sivu luotu: 18:37 (GMT +2).