![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Sama idea ku pyöränmuttereitten kartiossa. Eli pultin ja reijän väliin jää aina välys ja välys voi aiheuttaa löystymistä. Kartioprikka kiilautuu kiristettäessä sekä reikään että pulttiin,eli välys on nolla. Kai sillä on haettu sitä,että tärkeemmät osat,esim ohjausvarret ei pääsis löystymään.
__________________
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Korotuksen mittaaminen suzuki/yleensä autoissa?! | jousipakka | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 25.01.2014 21:13 |
Vitarasta yleensä? | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 13.09.2012 20:32 |
Safarit yleensä | T€€MU | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 19.07.2005 06:35 |
mikä yleensä rikkoutuu jakolaatikosta toyota | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 27.04.2004 10:20 |