![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tuo oli mun mielestä helpoin ratkaisu, jousen ulkoreuna on rungon ulkoreunan kans tasalla... Kuvassa vielä yläpäät liian lähellä toisia ja nykytilanteessa siirretty pari senttiä ulospäin eli jouset on suorassa ![]() Eihän se tietty tuu ku reilu 5cm sisemmäs jos laittaa kokonaan sisäpuolelle.. Joutuu vaan nostaan akselin pään jousilautaset melko ylös, tietty ylläälläki on tilaa vielä ylöspäin kun ei oo runko vastassa ![]() ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Joo ei tullu pienee mieleekää miten tila loppuu ku sai renkaat alle.
Vit*ttaa vaa ku alapäät on jo kunnolla kiinni... Kauhia rälläköimine taas pois. Jos laittaa jouset rungon alle, joutuu koloamaa runkoa tai laittaa lyhyemmät jouset. Jos laittaa rungon sisäpuolelle, pitää nostaa alapäätä jonkun verran ylöspäin, niinku edellä oliki jo mainittu... Coilit kiinnostais siinämielessä, et samalla sais iskarit ![]() Ja korkeuden säädon...
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Harmittava takaisku,mutta noin suurissa muutoksissa ei vaan yksinkertaisesti osaa ottaa kaikkea huomioon.
Pitää näköjään pohtia tulevaan Hilux kierteytysprojektiin ohutlankaisia jousia suoraan rungon alle ja tuohon a-linkin päälle lisäksi ilmapussi kantavuuden säätöön. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Upottaa ton jousen putkiholkilla runkoon saa pidettyä pitkän jousen ja akselinpäälläki näyttäs olevan tilaa, kunnon tavarasta ku tekee nikestää varmasti.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vai voiko jousta laittaa edes kovin syvälle holkkiin?
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Itse tein aikoinaan Suzukiin tällä tyylillä, eli putken pätkät upotin runkoaisoihin niin, että jätin aisan ulkopinnan ehjäksi, ja lovesin vaan sisäpuolelta. Putken pätkistä laikkasin auki vielä tuon sisemmän puolen niin kuin kuvasta näkyy. Eikä ole mitään ongelmia ollut tuolla systeemillä ainakaan.
![]()
__________________
-Pauli- |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu 35",36" tai 37" renkaat 15" reiällä ja 10", vähintään -44 et japsijako vanteet | Dectane | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 19.01.2013 15:02 |
Myyty 40" 17" r15 sarja/Vaihdetaan 35"-37"/699E/Tarjous | tommitt | O/M/V Renkaat ja vanteet | 37 | 18.07.2012 20:21 |
Myydään / Vaihdetaan Continental 33"x12,5"-15" AT katupallerot 35" tai isompiin MT pyöriin | Sam66 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 27.06.2012 20:39 |
"nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.04.2011 17:00 |
Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat | Zamppa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 11 | 25.09.2008 13:43 |