![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Leimamies ei sano mitään rungon loveemisesta?
__________________
Toyota Crawler |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ei kai siin mitää ihmeellistä sanottavaa, onhan noita susukeihin ainaki tehty enemissä määrin...
Tukeehan se putki sit taas sitä puuttuvaa palaa
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#3
|
|||
|
|||
![]() Kestääkö tuo taka-akselin kolmiotukivarren kiinnike?
Dectanelle taisin jo vähän varoitella tuosta:
Siis kun katsoo tuota voimien suuntaan olevaa "korkeuseroa" noiden alatukivarsien ja ylätukivarren välistä etäisyyttä, niin näyttää huomattavan pieneltä? (vai onko se niin; että yksi kuva valehtelee enemmän kuin 1000 sanaa?) Ja rasittaahan tuo akseliaputkeakin, se vaan ei yleensä anna periksi? Ja tuo kartio on kiinni aika ohuen näköisessä "pellissä", ettei vaan murtus ajanoloon irti.... (tuohon kuulan (ja myös alatukivarsiin) tulee yllättävän paljon voimaa tuolla geometrialla, 10 kN ylittyy äkkiä...) En tosin osaa tarkkaa laskea noita voimia, vaikka mitoitus olisi tiedossa.... mutta aika paljon helpottaa, jos esim. keskinivelen tornia nostaa pikkasen ylöspäin. p.s etupää näyttää joustavan aika reilusti, peukku! |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kiinnityspisteiden korkeusero on yli 20cm, jostain nelilinkkiohjeista olin lukevinani, että sen pitäis olla 25% renkaan halkaisijasta. Eli metrin renkaalla 25cm... Ei se ainakaan kaukana siitä ole, ja rengaskaan ei metriin yllä. Luulisi kestävän.. No ainakin se tullaan koeponnistamaan kunnolla ennen liikenteeseen lähtöä ![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#5
|
|||
|
|||
![]() OK, kuten epäilin, kuva valehtelee....Lainaus:
p.s taannoin joku linkitti tuon tukivarsien sijoitus geometrian laskurin/ohjeen tänne nyt sitä ei löydy mistään... p.s.s sorry threadn sotkemisesta..... |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Katotaa, kokeillaa ja korjataa jos aihetta on ![]() Mites sitä sanotaa, ihminen oppii parhaiten kantapään kautta? Ei tässä kukaa mitää sotke, parempi vaa ku tulee eri näkemyksiä yms
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Eikö vanteitakin vois muokata ulospäin leittäviksi niin mahtuisi iso rengas kääntyyn ja joustaan paremmin?
Leimalle tietty tarvis olla sopivat pyörät. Mä levitin vanteita 5cm ulommas kun muuten olis ottanu käännössä ja joustoissa kiinni.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu 35",36" tai 37" renkaat 15" reiällä ja 10", vähintään -44 et japsijako vanteet | Dectane | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 19.01.2013 15:02 |
Myyty 40" 17" r15 sarja/Vaihdetaan 35"-37"/699E/Tarjous | tommitt | O/M/V Renkaat ja vanteet | 37 | 18.07.2012 20:21 |
Myydään / Vaihdetaan Continental 33"x12,5"-15" AT katupallerot 35" tai isompiin MT pyöriin | Sam66 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 27.06.2012 20:39 |
"nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.04.2011 17:00 |
Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat | Zamppa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 11 | 25.09.2008 13:43 |