![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() coilejamulla vois olla tähän projektiin sopivat coiloverit. vapaamitta 80cm, etutikut 11mm langalla ja taka 10mm?? isku 12". iskari 22mm varrella typpitäytteiset.
__________________
M.O.C Temmitiimi JR toyota lj (jamaica edition) VRCF.FI "Life's too short to drive boring cars" |
#2
|
||||
|
||||
![]()
prk ele taas oli juniorin nic kirjautuneena eli siis mulla olis ei susukilla
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Eikös jouset voi heittää rungon sisäpuolelle? Voi käyttää jäykempiä jousia kuorman kantokykyä ajatellen, ristijoustojen siitä kuitenkaan kärsimättä.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Mää katoinki että ompa sulla akselissa paljo ylimäärästä tilaa kaikelle muulle oheistuotteelle ku jouset on noin ulkona
![]() ![]() Ja tuohon jousten sisäpuolelle laittoon. Jos samalla tapaa laittaa jouset sisäpuolelle ku tässä on nyt ulkopuolella, tulee toisen puolen jousi suoraan murikan päälle.. Sen takia mullaki on takana jouset rungon alla Jotenki kyllä näyttää että tässä ei niin kävis ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mitä nyt tässä koittanut kuvista todeta, niin ei kai jousi ihan kokonaan ole murikan päällä, että aika pienellä petaamisella jousi istuis siihenkin?
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tuo oli mun mielestä helpoin ratkaisu, jousen ulkoreuna on rungon ulkoreunan kans tasalla... Kuvassa vielä yläpäät liian lähellä toisia ja nykytilanteessa siirretty pari senttiä ulospäin eli jouset on suorassa
![]() Eihän se tietty tuu ku reilu 5cm sisemmäs jos laittaa kokonaan sisäpuolelle.. Joutuu vaan nostaan akselin pään jousilautaset melko ylös, tietty ylläälläki on tilaa vielä ylöspäin kun ei oo runko vastassa ![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Joo ei tullu pienee mieleekää miten tila loppuu ku sai renkaat alle.
Vit*ttaa vaa ku alapäät on jo kunnolla kiinni... Kauhia rälläköimine taas pois. Jos laittaa jouset rungon alle, joutuu koloamaa runkoa tai laittaa lyhyemmät jouset. Jos laittaa rungon sisäpuolelle, pitää nostaa alapäätä jonkun verran ylöspäin, niinku edellä oliki jo mainittu... Coilit kiinnostais siinämielessä, et samalla sais iskarit ![]() Ja korkeuden säädon...
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu 35",36" tai 37" renkaat 15" reiällä ja 10", vähintään -44 et japsijako vanteet | Dectane | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 19.01.2013 15:02 |
Myyty 40" 17" r15 sarja/Vaihdetaan 35"-37"/699E/Tarjous | tommitt | O/M/V Renkaat ja vanteet | 37 | 18.07.2012 20:21 |
Myydään / Vaihdetaan Continental 33"x12,5"-15" AT katupallerot 35" tai isompiin MT pyöriin | Sam66 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 27.06.2012 20:39 |
"nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.04.2011 17:00 |
Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat | Zamppa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 11 | 25.09.2008 13:43 |