![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Postia Nasan miehelleNo mie laitoin tuon Nasaan, pyysin rekisteröitymään ja toivotin Nasan miehen tervetulleeksi. ![]() Sit vaan ootellaan. Mut sillä välin voitais miettiä vaikka raketin speksejä ![]()
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Raketin moottoriksi ainoa käypänen kone on tietysti 12H-T. Ohjaamokabiini vois olla suikan koppa, ni ei aiheuttais kovin isoa ilmanvastusta nousussa. Säästyis naftaa.
__________________
HJ61 MMC |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kellään tietoa miten ydinreaktorin syöttöä lisätään? Saisi siihen kömpijään vähän menohaluja lisää...
__________________
RASOR |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Siinä reaktorin vasemmalla puolella on ne 2 ruuvia. Takimmaisesta lisätään syöttöä ja etummaisesta säädetään tyhjäkäynti.
Tuollainen varttikierros myötäpäivään pitäisi riittää...
__________________
...pelkkään huviajeluun maastoautoa ostavaa hullua ei Suomesta varmaankaan löydy. (TM 4/75) |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Anatoli Djatlov olis tienny, mutta kuoli vuonna 1995.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Säätäessään syöttöä?
![]()
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kyseinen heppu sääti syöttöä Tšernobylissä 26.10.1986. Hän oli insinöörinä johtamassa reaktorin testaamista, ja eihän se ihan putkeen mennyt...
Äijä sai säteilyä niin että riittää ja piisaa, mutta kuoli vasta vuosien päästä. Eikä ollut ensimmäinen kerta kun sai säteilyä, oli jo aiemmin sohlannut sukellusvene tukikohdassa. ![]() Djatlov oli puolueen miehiä, joten hän ei saanut juurikaan mitään rangaistusta. Sen sijaan onnettomuus aikana kotonaan nukkunut tehtaan johtaja pääsi siperiaan retkeilemään muutamaksi vuodeksi.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Nyt telkku kanavalle 1. Ohjelmassa kuuauton suunnittelua :-D
__________________
...pelkkään huviajeluun maastoautoa ostavaa hullua ei Suomesta varmaankaan löydy. (TM 4/75) |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja kyllähän he saivatkin sikapaljon enemmän tehoa reaktorista irti, kun kukaan muu k.o reaktorista! ja kukaan ei tule rikkomaan k.o reaktorilla k.o ennätystä. Harmi vaan, että tuo mekaniikka (ja sähköpuoli) ei pysyneet nipussa, vaan levitoitu pitkin maapalloa ![]() +++++++++++++++++++++++++++++++++++ Korjaus: testasivat varajärjestelmien toimivuutta, ja nimenomaan PIENILLÄ tehoilla! Viimeksi muokannut BJ-40/76 : 18.02.2014 21:17 Perustelu: Ei tavoitetteet maksimitehoja |
#10
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=sisua45;1102968]Kyseinen heppu sääti syöttöä Tšernobylissä 26.10.1986. Hän oli insinöörinä johtamassa reaktorin testaamista, ja eihän se ihan putkeen mennyt...
Pieni tarkennus päivämäärään joka oli 26.4.1986 |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
eikun 2h jälkiahettuna, saa paremman alavääännön. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mietteitä tästä??? | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 2 | 28.04.2010 12:43 |
automaatti mietteitä | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 09.10.2005 20:05 | |
automaatti mietteitä | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 08.10.2005 20:59 | |
Ei saa suuttua aihe ( mietteitä harrastuksesta ) | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 68 | 25.08.2004 12:06 |
Miehen puolesta | Wille | Society | 0 | 13.12.2002 12:58 |