![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
![]() mikä voi aiheuttaa tuon, että kytkimen pääsylinteri halkeaa saumasta ja tavarat ulos? 2 tai 3 hajonnut noin ja yhdestä meni tiivisteet väärinpäin.
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Missä kohtaa tuossa kuvassa on pääsylinteri vai onko se perhana muovia?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#3
|
|||
|
|||
![]()
kyllä on pääsylinteri kytkimelle ja on aineeltaan jotain kovamuovia
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Käviskö tuohon jonkun vanhemman mallin rautaosa tilalle ?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#6
|
|||
|
|||
![]()
juu rauta malli onkin nyt toista kertaa paikallaan, yhdestä rautaidesta meni tiivisteet väärinpäin ja takuuseen.
ja nesteet on käypästä tavaraa sylinterille, kai se mäntä siihen kuuluu kun ei kerran teoriassa ole purettava malli. ja ei ole motonet laatua, ei edes saa sieltä ja amerikasta tulleet kaikki nuo. jokin huhu on, että 123 tai 124 mersun sylkky käy, mutta akselin joutuu laittaa hitsillä kiinni, ei muuten käy. kiinnikkeet on samat. mutta sitten taas käykö se työsylinterin kanssa, onko iskun pituus sama jne
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Valistakaapa tyhmää. Mistäpä saa selville, onko autossa can-väylä sähköt. Potilas on rouvan -07 suzuki liana. Paskat valot, tarttis askarrella lisää. Fiilispohjalta sanoisin ettei ole, on se muutenkin sellainen halvalla kasatun pirkkatuotteen oloinen.
Minulla on vaan vakava asenneongelma tämän vuosituhannen autoja kohtaan. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
volvo 240 loota työntää kolmosta pois päältä kovalla vedolla, normi kierroksilla pysyy päällä, missä vika?
__________________
Mouho Motorsport |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Itel halkes sylinteri kovilla pakkasilla kun potkaisin kylmänä kytkimen lattiaan Niin ja asennuksen jälkeen kytkin pelas niinkuin kuului..
__________________
Kyllä tosta pääsee,jos ei kävellen ni patrollilla |
#11
|
|||
|
|||
![]()
joo, siihen mesen sylkkyyn tulee erilainen nippa ku näihin orkinaaleihin. ei taida suomessa sellasta nippaa olla saatavilla, joka käy letkuun sekä omaan sylkkyyn.
tuo on vähän siitä outo, joka kerta kun se hajoaa ja laittaa uuden tilalle, niin kytkin toimii aina hieman erilailla. ja ilmeisesti putken mutkaisuuden takia ei oikeen tahdo ilmaantua kunnolla. pitäis teetättää suora letku sylinteriltä sylinterille. aika jäykkä melkein pohjassa, muuten sellanen puolilöysä ![]()
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Paska materiaali,tuokin ilmeisesti haljennut saumasta. Ja kyllä ne nykyään on nuokin osat muovia,sekun on monissa määrin halvempaa kuin metalli ja äkkiä jopa parempaa,tässä tilanteessa taas ei.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#13
|
|||
|
|||
![]()
ei voi olla jäätyny nesteet, kun osa puoli vuotta vanha. letku että nesteet uusittu samalla.
kai se vaan tuo kovamuovi ei kestä tuossa käytössä ja tosiaan saumasta pettää useimmiten.
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Menestyykö turbossa downpipen ja pakosarjan kiinnityksessä normaalit pinnapultit, vai pitääkö olla jotain erikoisempia?
Jos kuparimuttereilla laittelee kiinni, niin olettasin pysyvän kohtuudella. Dieseli auto kyseessä, jos sillä on merkitystä. |
#15
|
|||
|
|||
![]() Ei täsmätietoa, mutta...
teräs ja kupari "liukuu/viruu" kuumassa hyvin, ja lämpölaajeneminen on huomattavan eri. Siis uskoisin että normaali pinnoitettu/taikka kuparipastalla voideltu teräs mutteri toimii hyvin, ja varmaan turbon (auton) valmistajalta löytyy noita muttereita, jotka noilla lähtöarvoilla ovat varmaan pitkäikäisin valinta?
|
#16
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja mistä autosta tuo/nuo on peräisin? ja oliko motonet tms. laatua? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrol kysy/vastaa | jubet | Tekniikka & Jutustelu | 1806 | 24.10.2024 21:23 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2193 | 01.01.2014 17:02 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |
mitä tehä patrollille ku ei käänny?? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.03.2011 16:41 |