Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #151  
Vanha 12.01.2014, 20:58
Late:n Avatar
Late Late ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 14.06.04
Sijainti: Helsinki, Finland
Viestit: 743
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tapsala Näytä viesti
Dodii, nyt on WJ pihassa

Vm. 2000 V8 hiukka alle 200tkm mittarissa. Melko letkee vehje ajella, voimaa tuntus olevan sopivasti

Autohan tuli haettua Virosta autoliikkeestä perjantaina. Virossa tää auto ei ole ollut kuin muutaman vuoden, Itävallasta alun perin tuotu. Todellakin täydellinen huoltokirja 15tkm välein merkkiliikkeessä käytetty. Klo 5.30 lähti juna tampereelata ja yöllä yhden aikoihin olin kotona, rankka reissu...

Auton mukana ei tullut talvirenkaita olleskaan niin päräytettiin autoliikkeen suosittelemaan rengasliikkeeseen hintoja tiedustelemaan. 245/70 16" ei löytynyt niin tyydyin sitten 235/70 16" renkuloihin. Hintaa jäi 465€ asennettuna, ei paha Ei nuo mitkään merkkirenkaat ole, mutta samanmoisista renkaista tuo naapuriliike täällä suomessa huusi 750€ asennettuna. Asennus oli melkein kuin formuloissa, oli jo hiukan kiire laivaan, niin 3-4 asentajaa rupes sykkiin auton kimpussa Sivusta seuraamalla huomas kyl et ammattiporukkaa ovat, kun kaikki kuparitahnat levittelivät kierteisiin ja teräsharjalaikalla putsasivat vainteen napaa vastaan tulevat pinnat yms. Huolellisemmalta näytti työ kuin täällä koto Suomessa

Seuraavaksi tarttis täytellä Tulliin ilmoitus ja hommata vetokoukku (jenkkimalli niin saa joka kärrylle sopivan koukun).

Olipa todella asiatonta käytöstä tullin ihmisillä. Pitkin hampain heidät sai poistuun portterin ohjaamosta ja tekemään siirtoluvat Jeeppiin. Tietotekniikka ei myöskään ole hallussa, kumpikaan ei osannut käyttää korttimaksupäätettä, vaikka sitä nyt joka kebabin vääntäjäkin osaa käyttää... Sit kun hiukan verotusasioita kyselin niin vastaus oli: "Ei me olla mikään tulli!" vaikka kuteissa niin luki... Täytyy lähetellä hiukka reklamaatioo sinne suuntaan...
Itsellä on tasan saman vuotisen ja samalla koneella olevan ostaminen edessä tässä keväämmällä.
Kerrothan veron määrän kun tiedät.
Vielä mietin kannattaako tuo hakea etelästä vai ostaa ihan kotosuomesta.

Virosta jos hakee, ja autosta puuttuu esim. talvirenkaat, lohkolämmitin ja sisäpistoke yms. niin äkkiä niistä lisähintaa kertyy...

Kaikki muutkin kokemukset ja vinkit tuollaisen ostamiseen otetaan kiitollisuudella vastaan!

Ja saahan tuollaista toki tarjotakin, jos löytyy ylimääräinen.
Vastaa lainaten
  #152  
Vanha 18.01.2014, 23:00
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 1.171
Perusasetus

Mitähän leimasetä mahtais tuumia tämmösestä vm. -99 WJ:hin? Ajatuksen asteella on vasta.... https://www.youtube.com/watch?v=9bC5TDAkyEM

Viimeksi muokannut lavanelikko : 18.01.2014 23:04
Vastaa lainaten
  #153  
Vanha 20.01.2014, 15:05
hoojii:n Avatar
hoojii hoojii ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.07.05
Sijainti: Härkälä, Finland.
Viestit: 2.607
Question

Ilmoittaudutaan "onnellisten" WJ omistajien joukkoon tuommonen 2000 vuotinen Guatra drive tuli ostettua ja kun jotku väittää näissä olevan lukotkin niin mimmoset lukot näissä olevinaan on muuta kuin ovissa ? ite tottunu pakkokytkimistä vetelee kun lukot päälle laittaa
Vastaa lainaten
  #154  
Vanha 20.01.2014, 16:42
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hoojii Näytä viesti
Ilmoittaudutaan "onnellisten" WJ omistajien joukkoon tuommonen 2000 vuotinen Guatra drive tuli ostettua ja kun jotku väittää näissä olevan lukotkin niin mimmoset lukot näissä olevinaan on muuta kuin ovissa ? ite tottunu pakkokytkimistä vetelee kun lukot päälle laittaa
Hydrauliset Vari-Lokit edessä ja takana!!
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #155  
Vanha 23.01.2014, 20:56
Late:n Avatar
Late Late ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 14.06.04
Sijainti: Helsinki, Finland
Viestit: 743
Perusasetus

Kannattako tuollaista WJ:tä etsiessä katsella vain Quadra-Drive malleja vai tyytyä suosiolla Quadra-Trackiin?

Lukot olis toki "kiva olla", mutta mites tuollaisen Quadra-Driven toiminta testataan?

Karmiva Jeeppi kuume päällä!
Vastaa lainaten
  #156  
Vanha 23.01.2014, 21:31
Tapsala Tapsala ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 648
Perusasetus

No niin, tulli toimi ripeästi, verotuspäätökseen ei mennyt kuin muutama päivä.

2425€ tuli maksettavaa. (vm.-00 V8 hiukan alle 200tkm ajettuna)
__________________
-MMC-
Vastaa lainaten
  #157  
Vanha 23.01.2014, 23:40
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tapsala Näytä viesti
No niin, tulli toimi ripeästi, verotuspäätökseen ei mennyt kuin muutama päivä.

2425€ tuli maksettavaa. (vm.-00 V8 hiukan alle 200tkm ajettuna)

paljoks oli % ? eli mikä vertailuhinta ?
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #158  
Vanha 24.01.2014, 00:22
Tapsala Tapsala ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 648
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
paljoks oli % ? eli mikä vertailuhinta ?
Verotusarvo: 5413€ (kaikennäkösten vähennysten jälkeen)
Autoveroprosentti: 44.8%
CO2: 272g/km (laskennallinen massasta yms.)


Ihan on linjassa muiden päätösten kanssa kun selailee tullin taulukoita...
__________________
-MMC-
Vastaa lainaten
  #159  
Vanha 30.01.2014, 22:57
Late:n Avatar
Late Late ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 14.06.04
Sijainti: Helsinki, Finland
Viestit: 743
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Late Näytä viesti
Itsellä on tasan saman vuotisen (99-00) ja samalla koneella (V8) olevan ostaminen edessä tässä keväämmällä.

Kaikki muutkin kokemukset ja vinkit tuollaisen ostamiseen otetaan kiitollisuudella vastaan!

Ja saahan tuollaista toki tarjotakin, jos löytyy ylimääräinen.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Late Näytä viesti
Kannattako tuollaista WJ:tä etsiessä katsella vain Quadra-Drive malleja vai tyytyä suosiolla Quadra-Trackiin?
tätä olen menossa katsomaan. Ei tosin ole Quadra-Drive, mutta kuitenkin... Kohtuukilsat ja kohtuu hintapyyntö.

Virosta piti olla Jeepistä jo kauppa selvä, mutta yhtäkkiä myyjä ei vastaa viesteihin ja nosti hintaa 300:lla eurolla!

Mihin kiinnitän huomiota autoa katsoessa ja/tai kannattaisiko odottaa, että Quadra-Drive malli osuu kohdalle?
Vastaa lainaten
  #160  
Vanha 31.01.2014, 22:56
Late:n Avatar
Late Late ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 14.06.04
Sijainti: Helsinki, Finland
Viestit: 743
Perusasetus

Jatkan itseni kanssa jutustelua...

Onko H.O. kone (191kw) ollut vaihtoehtona vm.-99 vai onko kone vaihdettu tai myyjä erehtynyt?

tätä tarkoitan.
Vastaa lainaten
  #161  
Vanha 01.02.2014, 06:25
kumitassu kumitassu ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 19.12.11
Sijainti: Suomi
Viestit: 10
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Late Näytä viesti
Jatkan itseni kanssa jutustelua...

Onko H.O. kone (191kw) ollut vaihtoehtona vm.-99 vai onko kone vaihdettu tai myyjä erehtynyt?

tätä tarkoitan.
H.O. tuli saataville vasta 2002. Tuskin noin vähän ajetussa konettakaan vielä vaihdettu...

Tuossa vaikuttaisi olevan NV247 jakolaatikko, jota käytetään Quadra drive ja Quadra Trac 2 nelivedoissa. NV247:ssä on kolme asentoa:
- 4Hi = jakolaatikko siirtää voimaa normaalisti vain taka-akselille. NV247:ssa oleva levypakka kytkee etupään mukaan vasta sitten, kun takarenkailta lähtee pito.
- vapaa
- 4Lo = jakolaatikon lukitus ja alennusvaihde.

Oikeaa jatkuvaa nelivetoa NV247:ssä ei siis ole. On sitten makuasia, että tykkääkö nelikosta, jossa neljä pyörää alkaa vetämään vasta sitten, kun pito on menetetty. Jokut kuulema jopa tykkää. Jos levypakka ei ole kulunut loppuun, niin NV247 reagoi kyllä erittäin herkästi takapyörien sutasuihin ja on ihan toimiva toimiva systeemi. Omassa Quadra Drivessa levypakka toimi hyvin noin 300tkm asti. Jos jakolaatikko on kunnossa, niin etupään kytkeytymisen pitäisi kyllä tuntua pienenä nykäisynä, kun painauttelee kaasua ja pyörittelee autoa jäisellä parkkipaikalla.

Quadra Drive ja Quadra track 2 nelivetoken ainoa ero on QD:n etu ja taka-akseleilla olevat Varilok luistonrajoittimet, joista ei ole mitään pahaa sanomista. Niissä on vastaavalla periaatteella toimivat levypakat kuin jakolaatikossakin, mutta vaikuttaisivat mielestäni huomattavasti pidempi ikäisiltä. Pystyvät siirtämään kaiken väännön yhdelle renkaalle. QT 2:ssa on edessä ja takana avoimet perät.

QD:n ja QT 2:n lisäksi on Selec trac neliveto, joka käyttää NV242 jakolaatikkoa. NV242:ssa on useampia eri vetotapoja, mm. jatkuva neliveto. NV242:ssa ei myöskään ole levypakan kaltaisia "kulutusosia". Selec tracin perusversio on avoimella etu ja takaperällä, mutta yksilöstä riippuen takana voi olla kitkalukko optiona. Select tracia saattaa olla vaikeampi löytää V8:n kanssa Suomesta.
Enemmän tietoa nelivedoista: http://www.wjjeeps.com/tcases.htm

Tässä englannin kielisessä yhteenvedossa jonkinnäköistä listaa asioista, mitä voi katsoa WJ:tä ostaessa: http://www.jeepforum.com/forum/f310/.../#post12259933
Vastaa lainaten
  #162  
Vanha 02.02.2014, 21:21
Tapsala Tapsala ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 648
Perusasetus

VETOKOUKKU


Millasia lukemia muilla lukee Jeepin koukuissa? Omassa kun ei vielä ole koukkua ja sellaien tarttis tilailla. Jenkit näköjään ilmoittaa kahta lukua koukun kapasiteetiksi, kuten tässäkin ilmoituksessa:
http://www.ebay.com/itm/HIDDEN-HITCH...2e1b4c&vxp=mtr

Tämmösen selityksen löysin tuolle Wt distribution luvulle:

http://www.etrailer.com/faq-weightdistribution.aspx

Kumpaako lukua pitäis tuijottaa, kun eikös suomalainen keskiakseliperäkärry vastaa käytännössä tuota jousihässäkällä varustettua tilannetta, koska aisapainoa ei juuri saa olla...

Hankalaa...
__________________
-MMC-
Vastaa lainaten
  #163  
Vanha 02.02.2014, 22:20
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

3320 tjsp tai 3500 lienee ne yleisimmät
__________________
- Levannon We(l)ho -

Viimeksi muokannut pee : 02.02.2014 22:26
Vastaa lainaten
  #164  
Vanha 02.02.2014, 22:54
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Jenkkien vetopainot näille pikkuautoille (vain full size vehkeissä on kunnon vetopainot) on huomattavasti Eurooppalaisia vetopainoja pienemmät. Paria tonnia vain saa kiskoa maksimissaan, kun täällä on yleensä 3360-3500kg.

Sanoo laki mitä vain aisapainosta, mutta mielestäni täkäläiset aisapainosuositukset on ihan perseellään. Yleensä ei pitäisi olla kuin korkeintaan 100kg tjsp, kun järkevä määrä olisi n.10% kärryn kokonaismassasta. Auto ja jousitus sitten oltava sen mukainen.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #165  
Vanha 03.02.2014, 08:06
Tapsala Tapsala ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 648
Perusasetus

Kaippa se on helpoin tilata saksasta kiintee koukku. Niissä on ainaskin selvästi ilmoitettu 3500kg maksimikuormitukseksi... Sellaset irrotettavat koukut taitaa muuttua ajansaatossa kiinteiksi...
__________________
-MMC-
Vastaa lainaten
  #166  
Vanha 03.02.2014, 09:11
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.435
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tapsala Näytä viesti
Kaippa se on helpoin tilata saksasta kiintee koukku. Niissä on ainaskin selvästi ilmoitettu 3500kg maksimikuormitukseksi... Sellaset irrotettavat koukut taitaa muuttua ajansaatossa kiinteiksi...
Niinhän ne muuttuu kun niitä ei käytetä/huolleta oikein. Jos on irroitettava koukku, niin miksi se pitää olla kokoajan kiinni jos ei vedetä mitään?

Jos sen irrottaa aina kun ei tarvi ja rasvaa välillä, niin ei ole ongelmaa.

Mulla on yksi auto ollu, jossa toiminu oikein. Ite jatkoin samalla kaavalla...


Omassa kans kiintee koukku ja 3500kg.
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
  #167  
Vanha 03.02.2014, 09:42
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kippo86 Näytä viesti
Niinhän ne muuttuu kun niitä ei käytetä/huolleta oikein. Jos on irroitettava koukku, niin miksi se pitää olla kokoajan kiinni jos ei vedetä mitään?
Muistaakseni aetuksen mukaan, irroitettavaa koukkua EI saa edes pitää kiinni, kun ei vedä mitään!! Mutta kyllä ne on kiinni koko ajan ja poliisi vois sakottaa, mutta ei ne ehdi...
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #168  
Vanha 03.02.2014, 10:25
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

Liittyks tuo irrottelu kehote enempikin niihin joissa koukku peittää rekisterikilven, vaiko tosiaan kaikkiin
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #169  
Vanha 03.02.2014, 10:32
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
Liittyks tuo irrottelu kehote enempikin niihin joissa koukku peittää rekisterikilven, vaiko tosiaan kaikkiin
Kaikkiin.

Mulla tuli joskus (henkilöauto) katsastuksessa sanomista, kun oli irrotettava koukku kiinni kun olin juuri kiskonut kärryä ja taas hetken päästä menossa, eikä koukku peittänyt mitään. Ei siitä sentään hylkyä tullut..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #170  
Vanha 03.02.2014, 21:47
vihulainen vihulainen ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.11.13
Sijainti: Tampere
Viestit: 63
Perusasetus

Kiintee koukku ja vedellä saa 3500kg asti.
__________________
Jeep Grand Cherokee 4.0l I6 -99
MMC
Vastaa lainaten
  #171  
Vanha 03.02.2014, 22:03
Jjurva Jjurva ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 07.11.07
Sijainti: Oulu
Viestit: 383
Perusasetus

3500 on mullakin. Joisakin on tosiaan tuo oliko se nyt 3360. Edellinen Jeep oli XJ ja siinä 2500kg paino putos josaki katastuksesa reiluun 2000kg. En muista oliko siihen joku selitys sillo nii tuli nyt vaa mieleen että onko nämä pienemmällä vetopainolla olevat WJ:t kokenu vastaavan kohtalon?
Sain XJ:hin palautettua vetopainon takas 2500 kun kävin asiasta sanomasa.
Vastaa lainaten
  #172  
Vanha 05.02.2014, 23:34
Late:n Avatar
Late Late ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 14.06.04
Sijainti: Helsinki, Finland
Viestit: 743
Perusasetus

[QUOTE=Late;1095679]Kannattaako tuollaista WJ:tä etsiessä katsella vain Quadra-Drive malleja vai tyytyä suosiolla Quadra-Trackiin?

Lukot olis toki "kiva olla", mutta mutta... Katukäyttöönhän Jeeppi ainakin aluksi tulisi.

QUOTE]

UP!

Huomenna Viroon. 2 Jeeppiä kiikarissa, Quadra-Drivellä ja ilman. Kannattaako Quadra-Drive versiosta maksaa enemmän?
Vastaa lainaten
  #173  
Vanha 05.02.2014, 23:38
hoojii:n Avatar
hoojii hoojii ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.07.05
Sijainti: Härkälä, Finland.
Viestit: 2.607
Perusasetus

kyllähän nuo lukot on iso plussa
Vastaa lainaten
  #174  
Vanha 06.02.2014, 11:49
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Late Näytä viesti
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Late Näytä viesti
Kannattaako tuollaista WJ:tä etsiessä katsella vain Quadra-Drive malleja vai tyytyä suosiolla Quadra-Trackiin?

Lukot olis toki "kiva olla", mutta mutta... Katukäyttöönhän Jeeppi ainakin aluksi tulisi.
UP!

Huomenna Viroon. 2 Jeeppiä kiikarissa, Quadra-Drivellä ja ilman. Kannattaako Quadra-Drive versiosta maksaa enemmän?
Kyllä ja ei.. toimiessaa nuo on ihan pätevät, ja toimii automaattisesti liki yhtä nopeasti kuten 100% palalukot (Detroit locker, aussie locker, yms..). Eli ei tartte investoida lukkoihin menokyvyn parantamiseksi. Toisaalta jos nuo varilok- lukot hajoaa (ts. kuluu loppuun), ne on kalliit korjata.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #175  
Vanha 07.02.2014, 17:05
Late:n Avatar
Late Late ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 14.06.04
Sijainti: Helsinki, Finland
Viestit: 743
Perusasetus

Ja Jeep ostettu. Virosta hain. Halvempaa menin katsomaan, mutta sekin sattui olemaan Quadra-Drive! Myyjä ei tiennyt asiasta mitään...



Ilmastointi ei toimi, se tyypillinen läppävika... mahtava peli tuo kuitenkin on!

Ja heti kysymyksiä:

Sopiiko tämä öljy Quadra-Drive Jeepin periin?


Ja kun korotusta pitäisi laittaa, niin ostanko budjettiratkaisuna korotuspalat jousien alle(vai tuliko ne päälle?) vai kannattaako ostaa suoraan sarja mikä sisältää sekä jouset, että iskarit? 2" korotusta ajattelin. Tarvitseeko 2" korotuksen kanssa mitään muita muutoksia?
Minkä valmistajan korotussarjat on laadukkaiksi havaittu?

Tästä se lähtee...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Unimoggeja ja jutustelua aiheesta pee Tekniikka & Jutustelu 694 26.07.2025 22:25
Myyty jeep grand cherokee wj korotuspalat ja iskarit jämtilaika O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 13.11.2013 10:11
jeep wj simpukka? pikkujussi1 Tekniikka & Jutustelu 0 24.02.2013 18:52
Ostetaan Ostetaan Jeep WJ 2" korotuspalikat ja spacerit! Jeepp O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 03.10.2012 20:34


Sivu luotu: 18:38 (GMT +2).