![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#76
|
||||
|
||||
![]()
Ainakin krossia tuolla vois ajella! Jos ei trialissa löydy luokkaa.... Mites olis Klaperjaht 2014?
Mites tuon t5 ohjaus? tuleekos volvon alkuperäiset kompuutterit ja johdotukset?
__________________
---------------------------------------------- Team Tostanoin Facebookissa www.maasturistit.fi www.etsama.com ------Offroad team Over the Hill--------------- |
#77
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Oma kompuutteri ja omat johdot ainakin nyt aluksi. Katsoo sitten jos tarvii alkaa viritteleen.. |
#78
|
||||
|
||||
![]()
Eikä muistaakseni yhdessäkään Spiderissa
![]() |
#79
|
||||
|
||||
![]() Mutta jollakin keinoin niistä olisi ohi mentävä ![]() ![]() |
#80
|
||||
|
||||
![]()
Muutamia kuvia taas...
![]() Ohjausksen suunnittelua. Big Willysen vanha ohjaussylintesi ja varret, näytäisi passaavan pienellä vaivalla paikalleen... ![]() Takavedon vapauttaja. Rakentelin tällaisen ajankuluksi itse. Saa nähdä kestääkö ja toimiiko. Tein tämän patrollin etuvedon kytkimen osista. Tuo volvon muroksen liitos vedon irroittajaan kans mietityttää.. Mahtaakohan kestää. ![]() Takavedon irroittaja paikoillaan sekä kardaanin mallailua. Kardaani löytyi varastosta valmiina, se on joku vanha porttaalipatrollin kardaani. ![]() Etukardaani löytyi samasta varastosta, peräisin samasta patrollista. Pienilä Muutoksilla tulee sopiva. ![]() Aika täyteen tulee tuo takaosa kun syylärin, coolerin ja flektin sinne asensi. ![]() Orbitrolille paikan hakua, jossain tuossa kai se on... ![]() Ja kun tästä on Suzuki tulossa, niin nyt alettiin laittaan niitä Suzukin osia ![]() ![]() |
#81
|
||||
|
||||
![]()
Taas pientä värkkäilyä
![]() ![]() ![]() |
#82
|
||||
|
||||
![]()
https://www.facebook.com/photo.php?v...37844129145642
Kone käy jo jollakin lailla... https://www.facebook.com/photo.php?v...52388726360251 Vaihteitaki löyty.. |
#83
|
||||
|
||||
![]()
Ohjauksen testailua...
Ensin koitin volvon orkkis pumpulla mutta mielestäni oli liian hidas. Nyt laitoin kampiakselin päähän 2. sarjalaisen pumpun, niin näyttäisi olevan sopiva nopeus... Tyhjäkäynnilläkin.. ![]() https://www.facebook.com/photo.php?v...16602497708001 |
#84
|
||||
|
||||
![]()
Tänään ajettiin eka metrit tällä laiteella. Laatikkoa ja turbiinia pitää säätää vielä. Aika nopiaa kulkee vielä kun turbiini kytkee lähes tyhjäkäynnillä. Nyt tosiaan alkaa se automaattilaatikkoon ja turbiiniin tutustuminen ja aiheen opiskelu.
Toinen havaittu vika on orbitrolissa. Orbi on joku vanha ja oli aika ruosteessa sisältä ja päältä, niin voi olla, ettei vapaakierto ole auki normaalitilanteessa... tai joku muu kuumentaa ohjauksen öljyä. Mutta joo.. hyvälle vaikuttaa, kunhan saa kaikki säädeltyä, paljon on säädettäviä kohtia.. ![]() ![]() Tuossa video todisteeksi siittä, että se liikkuu sittenkin. https://www.facebook.com/photo.php?v=10202568230960008 |
#85
|
||||
|
||||
![]() |
#86
|
||||
|
||||
![]() Mites tukeva tommonen alumiini penkki on? tuli vaan mieleen kun katsoin tota kuvaa missä näkyy kiinnike keskellä selkää? vai tuleeko vielä jotain muita kiinnikkeitä? |
#87
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Penkki tulee kiinni neljällä pultilla istuinosasta runkoon ja kahdella pultilla selkänojasta tuohon kiinnikkeeseen. On se kohtalaisen tukeva penkki, mutta onpahan penkit ainakin kiinni sitten.. kestää pyöritellä ![]() ![]() ![]() ![]() |
#88
|
||||
|
||||
![]()
Ajattelin tilannetta jos jostain syystä sattuu putoomaan taaksepäin ja tokkää niin einän tuo pikku lätkä pääse painautumaan penkkiin/penkki myötäile kun ihmisruho siihen massalla painaa?
kyllä ne varmasti muuten kestää |
#89
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Täytyypä tuo pointti ottaa mietintää/katsoa miltä tilanne näyttää. |
#90
|
||||
|
||||
![]()
Yllättävän hyvin tuo menee vaikka keskitasauspyörästökään ei ole vielä lukossa, eikä akselien lukot...
https://www.facebook.com/photo.php?v...06035377161136 |
#91
|
||||
|
||||
![]()
Konepellin mallausta. Eiköhän tästä vielä suzuki tuu
![]() ![]() ![]() |
#92
|
||||
|
||||
![]()
Käsijarrun tein kardaaniin, joku moottoripyörän satula.
![]() Kattokaiteet nii saa suksiboxin katolle. ![]() ![]() |
#93
|
||||
|
||||
![]()
tästä tulee kyllä pelottavan hyvä auto...
__________________
M.O.C |
#94
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä Suzukin pellit Suzukiin sopii...
![]() |
#95
|
||||
|
||||
![]()
Taas on jotain tullut värkkäiltyä, lähinnä peltihommia.
![]() ![]() ![]() ![]() Ei ollut kuin yksi ehjä ajovalo, niin joutuu alkaa tulostimella tekemään lisää ![]() ![]() Viimeksi muokannut oska80 : 16.03.2014 23:09 |
#96
|
||||
|
||||
![]()
tuota katolta tulevan putken kiinnitystä tikun yläpäähän kannattaa miettiä... sen kun kaataa ja putki taipuu, niin se kääntää tikkua taaksepäin...
__________________
M.O.C |
#97
|
|||
|
|||
![]() Onko tuo kone ns "tinakanki" kone?
Siis jos on sama kone kuin v70 T5, niin kiertokanget on aika hepposet, jos vähänkään enemmän meinaa tehoja ottaa. kanget meni mutkalle,chipattu kone, tehoja muistaakseni jotain 280 hv.
PS. mulla olisi 5 kangen sarja, joista ainakin 2 on niin mutkalla, että kopisee kampiakselin vastapainoihin. Ruotsalaisten? kankien tilalle tuli kiinalaiset. ja naputus alkoi moottoritiellä normaalissa ohituksessa. Joko olet saanut jumittua tuon keskitasauspyörästön? Mulle ei avautunut tuo sinun alkuperäinen suunnitelma: keskitappi pois ja pooriakseli väliin. silloin vetoa ei mene kumpaankaan päähän? Uskoisin, että jos joku ammattilainen hitsaa perän tasuspyörät yhteen tönkköön, niin pysyy nipussa? Ja Jos tuota rautaa tms. lähtee liikenteeseen, niin automaatissahan kaikki öljy aina menee suodattimen läpi. Ja ainakin hodarin laatikon öljypohjassa on muutama magneetti ottamassa rautaa kiinni. Ja kuten jo moneen kertaan todettu, aika nopsaa etenee. peukku, |
#98
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on vissiin homma ottanu takapakkia oikein kunnolla ku nuin osiksi on mennyt...
![]() Tänään sain rungon hitsailtua. Vielä pitää tukivarsien korvakot hitsailla akseleihin kiinni. Perjantaina jos on hyvä ilma, niin runko ja akselit saa hiekkakylvyn ja maalin päälle. Kolmas pullo lähti tänään suojakaasua tämän projektin aikana... Vuotaakohan sitä jonnekin, vai viekö tuo heppailu niin paljon? En kuitenkaan mitään muuta isompaa hitsailua ole nyt tehnyt.. ![]() Lainaus:
|
#99
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pakko vuotaa jos kattelin kuvista pullon koon oikeen, tai sit virtaus on liian isolla. |
#100
|
||||
|
||||
![]()
Jos virtaus sen 11-13L niin kyllä sitä vaan heppailessa varsinkin menee... yhdessä hepissä menee n. 3-4sek kaasua. olisko mun huonolla matikalla ni 20L pullolla pistää n. 3000 heppiä (edit siis 4500 heppiä)... tai sit ei
![]() Komia projekti! ![]() Viimeksi muokannut Mikko_L : 26.03.2014 11:44 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kauden ensimmäinen TRIAL-kilpailu 30.1.2010 | JiiPee | Chit-Chat | 1 | 19.01.2010 17:30 |
kauden 2010 trial | sos | Tapahtumat | 11 | 19.01.2010 17:12 |
PM Trial Norjassa 2007 | Saija | Tapahtumat | 1 | 15.02.2007 17:25 |
kauden -06 trial tuloksista | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.10.2006 10:07 | |
Off Road trial PM ruotsissa | -B- | Tapahtumat | 2 | 04.05.2005 08:27 |