![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() itsekkin juuri liimasin kaverin 340 volvon perän ku ei kuulemma tahtonut mennä enää, ja liimasin vain 4 pientä ratasta ja hyvin pelittää, ja joo kannattaa tosissaan antaa sen rasvanpoisto aineen haihtua jos naamakarvat on tärkeät, itse poistin rasvat ja rasvasin vaseliinilla tuon päärattaan jotta ei nuo hitsi pallerot roiskuessa jämähä siihen, rupee muuten kuulumaan sellanen vittumainen ulina sieltä perseestä.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#2
|
|||
|
|||
![]()
tuossa eräs kaveri haasteli et aikanaan jäärata golffiin tekivät lukon sikaflexillä, ei vetarit kestäny hitsattua mut koko tasauspyörästö täyteen possumassaa ohuina kerroksina ja kerroksien välissä kuivattaen ni men keula lukkoon ja jousti sen verran et vetarit ei poikinu.. Hitsattu kuulemma kesti niin pitkään et löi piikit alle, sen jälkeen alko kestävyysongelmat.. Tiedä sit luottaisko mokomaan tarinaan vai ei...
![]()
__________________
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Oon kans kuulu et jokkiksessa olis laittaneet sikaa tai muuta sellaista perään ja kestäisi aina yhden kisan, tiiä sit totuutta jokkiksessa nyt autoille tehdään iha mitä sattuu.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Nyt päästy tuohon vaiheeseen.. mites tuosta jatketaan? eli miten tuo puretaan?
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
eli varmaan tinataan noi 4 pikkuratasta tuohon keskelle ja toisiinsa mahdollisuuksien mukaan?
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jos hitsaat "hammaspyörät irti kuorista", niin koko hoito on hitsaussaumojen varassa, ja kun saumat on eripaksuiset ja nuo hammaspyörät pyrkii karkuun toisistaan, niin hitsaus/hammaspyörä rajasta alkaa murtumaan, kun rasitus ei ole jokapaikassa tasainen. Ja kuten kellukka totesi, niin tuossa voi hitsata "vain" nuo keskitapit ja niiden hammaspyörät, toki tuon "maljan"pohjalla olevan voi myös "turata" Itse olen "kempittänyt" muutaman bj/hj lukottoman murikan; paras? tuli siten, että plasmalla avarrettiin yhtäsuuri "luukku", kun sillä toisella puolen on, sinne toisellekkin puolen; ja rälläkällä leikattiin noin 3 mm kovasta levystä kiilat, millä pienet pyörät ahdistettiin mahdollisimman ulos, sitten poskipyörien välys vetosuuntaan pois, ja rautanaulat kiilaamaan poskipyörät kuoreen. Ja sitten migillä (puikkoa ei ollut) hitsattiin hammaspyörät yhteen, itseasiassa hitsasin tuota kulutuslevyä niin suurina paloina, että C-sokat (bj-40) sai juuri ja juuri paikalleen! tuo tasauspyörästön akseli meni tosi nihkeäksi. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Mun mielestä esab perä on paaljon parempi
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Kemppi piukkokone | Mixu1 | O/M/V Muut | 6 | 11.05.2012 20:53 |
paras kemppi lukko perään ikinä =) | psychobilly | Linkit | 41 | 29.01.2012 18:59 |
Myydään kemppi puikkokone | jeepisti | O/M/V Muut | 2 | 10.11.2009 22:06 |
Myydään Kemppi mig | allu-85 | O/M/V Muut | 0 | 10.01.2009 18:54 |
Myyty Kemppi mig | Pauli | O/M/V Muut | 0 | 08.10.2008 20:08 |