![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Opan kanssa nähtiin tämäkin projekti livenä ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Miksi toi kuva kääntyy kokoajan kyljelleen, vaikka millailla Kääntelee? Niin, tossa on jo ylä ja alatukivarsien kiinnitys paikat hahmottumassa ja hakemassa paikkaa. Noi 4mm pellit hitsataan yhteen 80mm kaistaleella, jolloin pitäisi olla aika vahva kotelorakenne. Kevennysreiät jne. Tehdään myöhemmin, kun ohjaussylinterit ja muut kilkkeet hakevat paikkansa. Vielä mietityttää uskaltaako perää pistää etupäästä suoraan kiinni 4mm levyyn ( valkoset pahvimallit kuvassa) ettei se murra alumiinikoppaa mahdollisessa rungon elämisessä. Joustaahan 80mm pitkät levykorvat kierto suuntaan hiukan, ja toiseen päähän olis tulossa jäykästä kumimatosta tassut että antaa edes hiukan periksi jos tarvii. Eikös tossa perässä suurimmat voimat tule poikittaisesta kiertoliikkeestä, vetareiden suuntaan, vaiko pitkittäisesti kartaanin suuntaan ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Lehtijousen pusla antais varmaan sopivasti eloa
noi paffi mallit muuttaa vaan ylös tai alas osoittaviksi ja pusla kotelorakenteeseen hitsaamalla tai sit ovaaleilla rei´llä niin korkeutta sais säädeltyä tarpeen vaatimuksiin
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Eipä oo tapahtunut paljookaan, hiukan sain ohimennen näperrettyä tukivarsien heloja alkuun, sisäholkkeja tarvitaan kohta linjaamaan tukivarsien kiinnikkeet oikeisiin kohtiin.
Vanha kunnon nykytinyk saha pääsi osallistumaan urakkaan. Siinä killittää helan holkki poikineen suoraksi sorvauksen jälkeen, yksi on jo paikalla fiilistelemässä. Huomasin tossa kun ulkoholkkeja sorvaskelin, että tuli sitten tehtyä ne sylinteriputkesta, mutta siinä vaiheessa ne oli jo pikku paloina, putki oli sisältä 10cm päästä ruosteessa, ettei hoonausjälkiä erottanut. Olishan siitä voinu vaikka ohjaussylkynkin tehdä... Huomenna pulttikauppaan hakemaan kourallinen M16 10.9 pultteja ja metallilukkomutuja. Saiskohan jostain 16mm prikkoja joissa on karhennus tai hampaat toisella puolella niinkuin jossain fillareiden prikoissa on. Pysyis pyöräkulmat paremmin siinä missä pitääkin. Nylon holkkeja pitäis alkaa kanssa urakoimaan holkkien väliin, onneksi niitä menee vaan 32kpl noihin... Vai olikos jotain parempaa tavaraa tuohon helakäyttöön kun nylon? |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kaveri on kirjottanu todella asiantuntevasti useastakin restaurointiteknisestä aiheesta, joten varmaan tossa kumiosien itse valmistamisessa on vinhaa perää. Jos tää ei kiinnosta, niin sitten nylonista sorvaamaan ja puskemaan, tai ehkä uretaanista, jos sattuis kumikaupasta löytymään sopivan jäykkyistä. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
jos muovista teet ni älä nylonista, se imee vettä ja turpoo. pommi muovi parempi.
kysy pulttikaupasta tämmösiä http://www.nord-lock.com/fi/ |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
juu pommi on hyvä sitä on jopa mukava sorvata,se ei vaan anna periks juuri yhtään (mä käytän sitä putkentaivutus koneen työkaluissa) vulkanointi kumi olis minusta paras. noi nord-lock prikat ei oikein sitten tykkää jos joutuu monta kertaa ampumaan auki ja kiinni pyssyllä ![]()
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pornostara - eikun My Little Pony | 007 | URL | 0 | 11.10.2002 11:39 |