![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Täysin mielikuvista:Oliko siis: 3 vaihteinen 3.8L F-moottorin perästä olevassa pikkupuoli n. 15% tiheämpi? Ja tuo jakis ei ole lähimainkaan samanlaisilla/levyisillä hammasrattailla kuin nuo uudemmat, oliko mallivuosi -76, vai jo 5v aikaisemmin....
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
no kestää se aikansa. ![]() pitää huomenna se purkaa ja suuniteltava miten sen yhdistäs tuon omegan lootan jatkoksi.. kytkinakseliin yksi tukilaakeri lootan ulkopuolelle ja siihen joku kardaaninlappa ehkä. tarkoitus on jättää tuo irralleen ensimmäisestä vaihteistosta. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
jos en aivan hakoteillä oo tuosta sun laatikon alkuperästä niin se on 3.9l pensakoneen perästä ja 75vm ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Mun mielestä näissä kolmilovisissa ei oo synkronoitu ykkönen.
Ainaki ne pari mitkä oon nähny ei ollu synkkaa....
__________________
- eskimo kaenuusta |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Tuolla sivulla 4 ideoita tuosta jakiksen "irroittamisesta"
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=118977
Toki tuo vanha jakis on muistaakseni ohuella pääakselin päällä? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LJ:n vaihteiston kesto | Tollukka | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 09.10.2013 08:15 |
Myyty fj 40 -69+ varakori + fj 55 -78 HUOM HINTA PÄIVITYS | tossu | O/M/V Ajoneuvot | 32 | 28.10.2009 19:50 |
M: FJ 40 / FJ 55 OSIA ! | Urbancityboy | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 11.06.2007 18:07 |
O: Tojota FJ vaihteiston osia/koko laatikko | MK | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 10.04.2006 21:28 |