Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.01.2014, 21:56
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

Hyvä tulee.


Juu ja eniten kai riippuu minkälaiset renkaat on alla ja moni muukin homma. Jos jotku lisut ni ei saa millään rikki,jos hirmuset Boggerit ni akselit kai ensimmäisenä antautuu,ei se oikeestaan oo hevosvoimista kiinni ku se voima kertaantuu niin moneen kertaan ku välitys putoaa,ajotapakin vaikuttaa paljon. Noita FJ/HJ jakiksia on käytetty Formula offroad autoisskin ja niis on alk. 300hv ja yläraja on ties mitä joten kestää,jos tarvii kestävämmän ni sit mennään paljon isompiin ja paljon painavampiin.

__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.01.2014, 22:36
matti.v:n Avatar
matti.v matti.v ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 25.04.10
Sijainti: kajjjaani
Viestit: 692
Perusasetus

lisää tyhmiä kysymyksiä.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Noita FJ/HJ jakiksia on käytetty Formula offroad autoisskin


eli onkos toi fj:n jakis nyt sit sama kuin bj:n tai hj:n
ainakin tässä on kardaanikäsijarru, onko sit bj:ssäkin

mites tollaiseen sit saa osia,stefat laakerit jne,tuskin yleismitoilla kuitenkaan ovat..
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.01.2014, 00:31
fanito fanito ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 16.04.10
Sijainti: lempäälä
Viestit: 268
Perusasetus

fj:ssä tiheempi pikkupuoli. täysin pommin kestävä.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.01.2014, 23:01
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Täysin mielikuvista:


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fanito Näytä viesti
fj:ssä tiheempi pikkupuoli. täysin pommin kestävä.
Oliko siis: 3 vaihteinen 3.8L F-moottorin perästä olevassa pikkupuoli n. 15% tiheämpi?
Ja tuo jakis ei ole lähimainkaan samanlaisilla/levyisillä hammasrattailla kuin nuo uudemmat, oliko mallivuosi -76, vai jo 5v aikaisemmin....
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.01.2014, 23:17
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Täysin mielikuvista:


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fanito Näytä viesti
fj:ssä tiheempi pikkupuoli. täysin pommin kestävä.
Oliko siis: 3 vaihteinen 3.8L F-moottorin perästä olevassa pikkupuoli n. 15% tiheämpi?
Ja tuo jakis ei ole lähimainkaan samanlaisilla/levyisillä hammasrattailla kuin nuo uudemmat, oliko mallivuosi -76, vai jo 5v aikaisemmin....
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.01.2014, 23:27
matti.v:n Avatar
matti.v matti.v ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 25.04.10
Sijainti: kajjjaani
Viestit: 692
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Oliko siis: 3 vaihteinen 3.8L F-moottorin perästä olevassa pikkupuoli n. 15% tiheämpi?
Ja tuo jakis ei ole lähimainkaan samanlaisilla/levyisillä hammasrattailla kuin nuo uudemmat, oliko mallivuosi -76, vai jo 5v aikaisemmin....
olisko mahdollista että toi mulle kulkeutunut 3-vaihteinen oli jopa 71vm autosta. jostain netistä kattelin et tuo pikkupuoli olis 1:2.31
no kestää se aikansa.
pitää huomenna se purkaa ja suuniteltava miten sen yhdistäs tuon omegan lootan jatkoksi.. kytkinakseliin yksi tukilaakeri lootan ulkopuolelle ja siihen joku kardaaninlappa ehkä. tarkoitus on jättää tuo irralleen ensimmäisestä vaihteistosta.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.01.2014, 11:32
vexi4x4:n Avatar
vexi4x4 vexi4x4 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.07.09
Sijainti: KAJAANI
Viestit: 447
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja matti.v Näytä viesti
olisko mahdollista että toi mulle kulkeutunut 3-vaihteinen oli jopa 71vm autosta. jostain netistä kattelin et tuo pikkupuoli olis 1:2.31
no kestää se aikansa.
pitää huomenna se purkaa ja suuniteltava miten sen yhdistäs tuon omegan lootan jatkoksi.. kytkinakseliin yksi tukilaakeri lootan ulkopuolelle ja siihen joku kardaaninlappa ehkä. tarkoitus on jättää tuo irralleen ensimmäisestä vaihteistosta.


jos en aivan hakoteillä oo tuosta sun laatikon alkuperästä niin se on 3.9l pensakoneen perästä ja 75vm
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 17.01.2014, 13:20
matti.v:n Avatar
matti.v matti.v ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 25.04.10
Sijainti: kajjjaani
Viestit: 692
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vexi4x4 Näytä viesti
jos en aivan hakoteillä oo tuosta sun laatikon alkuperästä niin se on 3.9l pensakoneen perästä ja 75vm
no joo, sun auton alkuperäinen lootahan toi on. ai se onkin 5 vuotta nuorempi
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LJ:n vaihteiston kesto Tollukka Tekniikka & Jutustelu 17 09.10.2013 08:15
Myyty fj 40 -69+ varakori + fj 55 -78 HUOM HINTA PÄIVITYS tossu O/M/V Ajoneuvot 32 28.10.2009 19:50
M: FJ 40 / FJ 55 OSIA ! Urbancityboy O/M/V Ajoneuvot 1 11.06.2007 18:07
O: Tojota FJ vaihteiston osia/koko laatikko MK O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 10.04.2006 21:28


Sivu luotu: 06:55 (GMT +2).