![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#23
|
||||
|
||||
|
Sehän tässä on niin hauskaa ettei siinä HJ pääsylinterin päädymmäisessä ollut tollasta venttiiliä vaan suora holkki. Taaimmaista en avannut mutta siinäkään ei sellaista mielestäni ole ja levyjarrut on nyt siinä kiinni eikä jumita? En ymmärrä missä HJn pääsylinterissä sellainen voisi olla?
- http://www.G-69.tk - |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HJ:n levyjarrut BJ:seen??? | nuppi | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 20.01.2008 21:16 |
| Levyjarrut G:n takapäähän | Mörkö | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 13.01.2008 21:29 |
| "o" levyjarrut sj 410 | offiape | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.03.2006 21:48 |
| 303 levyjarrut?? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 07.03.2005 21:11 | |
| O:bj 40 ,levyjarrut | HaKu | O/M/V Muut | 0 | 10.03.2004 16:29 |