Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HRD
Mua hiukan epäilyttää, että painaako suikka edes vakio kunnossa alle tonnia.  Kun oma painoi omilla akseleilla, kaarilla, 31 pyörät+beadlock, toi opelin mosa ja tomaatti, yms mitä siinä nyt oli, niin paino oli tuota luokkaa. Että ei toi ny mikään mahoton paino minusta ole.
|
Niin no joo tietty, mut kuten tuli aiemmin sanottua ei tuosta enempää tunnu painoa pois saavan kuin kaivamalla kuvetta ja lyömällä taalaa tiskiin kun vaihtuu materiaalit kevyempiin ja kalliimpiin. Tietysti jos jättäis toisen akun pois niin lähtis painoa pois.

Mut se onkin vinssejä varten niin pysyy toivottavasti auto käynnissä.
Tänään tuli laiteltua bensapainemittari kiinni paineensäätimelle, se pitikin sitten vaihtaa asteikoltaan vähän suurempaan kun meni rajoitinta vasten heti kättelyssä.

Alkuunsa oli 5 bar, tuli vähennettyä peruspaine 3,5 bar tuntumaan niin kestää suuttimetkin ehjänä.
Nyt voikin sitten ruveta naputtelemaan karttoja taas uusiksi.
Hankala suorittaa koeajoa kuljetuskaluston puuttuessa eikä omakotitaloalueella kehtaa oikein räävitellä.

Pitää ehjätä se takavinssin moottori jos pääsis sitten ihan metsään koeajolle.