Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 06.01.2014, 21:57
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HRD Näytä viesti
Mua hiukan epäilyttää, että painaako suikka edes vakio kunnossa alle tonnia. Kun oma painoi omilla akseleilla, kaarilla, 31 pyörät+beadlock, toi opelin mosa ja tomaatti, yms mitä siinä nyt oli, niin paino oli tuota luokkaa. Että ei toi ny mikään mahoton paino minusta ole.
Niin no joo tietty, mut kuten tuli aiemmin sanottua ei tuosta enempää tunnu painoa pois saavan kuin kaivamalla kuvetta ja lyömällä taalaa tiskiin kun vaihtuu materiaalit kevyempiin ja kalliimpiin. Tietysti jos jättäis toisen akun pois niin lähtis painoa pois. Mut se onkin vinssejä varten niin pysyy toivottavasti auto käynnissä.

Tänään tuli laiteltua bensapainemittari kiinni paineensäätimelle, se pitikin sitten vaihtaa asteikoltaan vähän suurempaan kun meni rajoitinta vasten heti kättelyssä.
Alkuunsa oli 5 bar, tuli vähennettyä peruspaine 3,5 bar tuntumaan niin kestää suuttimetkin ehjänä.
Nyt voikin sitten ruveta naputtelemaan karttoja taas uusiksi.
Hankala suorittaa koeajoa kuljetuskaluston puuttuessa eikä omakotitaloalueella kehtaa oikein räävitellä.
Pitää ehjätä se takavinssin moottori jos pääsis sitten ihan metsään koeajolle.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48


Sivu luotu: 03:32 (GMT +2).