![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#576
|
|||
|
|||
dfdf
mitä on seokset ennenkun alkaa pätkimään. näyttää et olis karseen laihalla?
|
|
#577
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Pistetääs tänne muistiin jos joskus ois ylimääräistä kyhnyä. http://tyresdirectuk.co.uk/shop/inde...i-Tyres&id=366 |
|
#578
|
||||
|
||||
|
Aattelin aloittaa puhtaalta pöydältä ja ajoin boksiin peruskartan.
Siinä sitten näppärästi aukes syylärinletkun liitos vaihdelaatikon yläpuolelta ja 38€ valui lattialle. Liitos korjattu ja tehty varmempi samalla, jatkuu sunnuntaina kun ei viitsi keskellä yötä karttoja säätää rajoitinta vasten.
|
|
#579
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() mutta väittäisin että on parempi että se laite porsii tallissa kuin nevassa
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti |
|
#580
|
||||
|
||||
|
Tuliks paljo muutoksia koneeseen? ku eiks tuo kohtalaisesti sillo aikoinaan toiminu? bensanpaineet samat ym?
__________________
WUOKSI OFFROAD |
|
#581
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ei se mielestäni ole kunnolla toiminut ikinä. Ja Kankku on sikäli oikeessa että parempi kun hajoaa tallissa kuin nevalla, rupee vaa nää vastoinkäymiset nyppimään! ![]() Nyt Kruusen varpajaiset Sokos Hotel Presidentin sviitissä ja huomenna krapuloissaan takas Lappeenrantaan täyttelemään syyläriä, jos vaikka vedellä kokeilis ensin.
|
|
#582
|
||||
|
||||
|
Tää viikko meni tälläistä nosturi/koukkulaitepakettia esitellessä, voin sanoa että on muuten nopeita laitteita liikkeissään!
Mutta Nikkoon liittyen, läppäri meni huoltoon rikkinäisen näytön virtalähteen takia ja penkkiaika varattu Kotkasta helmikuulle jotta saisi kartat rakenneltua kisakäyttöä varten. |
|
#583
|
||||
|
||||
|
Joku joskus kyseli että miten tuo katto kiinnittyy?
![]() Tuulilasin karmin päälle tulee tuollainen ylimääräinen pelti, joka toimii ohjurina. Siellä on myös pikasalvat. Ja sisäpuolelta katto törmää myös tuulilasin kehykseen. B-pilarissa on ohjuritapit, ja pikalukot luonnollisesti. C-pilaristakin löytyy ohjuritapit, pikasalvat ovat ulkopuolella. Ja tommonen se katto on kun sen kahteen tyttöön nostaa pois päältä. Yksin sen saisi kyllä painon puolesta mutta B-pilareita joutuu vähän venyttämään ulospäin koska osuvat muuten turvakaaren pääkaareen. Jumittava takavinssi tuli avattua ja moottorista löytyi tuollaista karvoitusta. Epäilin ensin laakereita, mutta ei sieltä mitään selvää vikaa löytynyt, ehkä jarru vain jumitti käytönpuutteen vuoksi. Nyt kuitenkin pyörii taas terhakkaasti ja tuli lisättyä tännekin planeetan sekaan puoli desiä GL-4 öljyä. Läppärikin tuli huollosta ja tänään tuli vähän skaalailtua bensakarttoja alapäästään rikkaammalle, ei käy enää laihalla mut häkämyrkytys ei varmaan kaukana enää ollut. Jälleen uusi tuulilasi pitäisi huomenna hakea ja koittaa tällä kertaa saada paikoilleen rikkomatta sitä.
|
|
#584
|
||||
|
||||
|
Onkos tossa tuulilasin karmin päällä joku tiiviste?
Kuinka ajossa tykkää vesisateella lykkää tuosta vettä tupaan..? Muuten hienoa jälkeä!
|
|
#585
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#586
|
||||
|
||||
|
Tuulilasi tuli asennettua, tällä kertaa ehjänä.
![]() Konepellin lukitustappeihinkin tuli asennettua tommosen "pohjaanlyönti" kumit. ![]() Ei hakkaa konepelti keulapeltejä vasten eikä rämise. Ja jää vähän ilmarakoakin sinne alle niin vaihtuu konehuoneen ilma paremmin. Ja nyt kun kaks asiaa onnistui niin jotain piti hajota eli juuri kalliilla rahalla korjattu läppäri sekosi sitten kait lopullisesti, toimihan se jo melkein viikon ja kerran tuli jopa käytettyäkin.
|
|
#587
|
||||
|
||||
|
varmaan jossain maininta, mutta meinasitko leimata? miettiny vaan oman kohdalla tota muutoskatsastusta, että miten tarkkoja ovat targakaaresta, että vastaa alkuperäistä? joskus oli puhetta eri konttoreillakin, että pitäis vastata alkuperäistä rakennetta, jos meinaa leiman saada. toki onhan näitä leimailtu eritavoilla toteutettuna.
ps vähän rupeaa tuntumaan, että oma projekti saattaa venyä yhtä pitkäks, tai pitemmäks, toisaalta väliäkö tolla, poika saa ajokortin jo reilun kuuden vuoden päästä
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
#588
|
||||
|
||||
|
Make-lj bongas tämmösen laskurin, täähä on näppärä.
![]() 80 kmh/h vauhdissa olisi siis 3100 rpm, mahtaa bensa maistua. ![]() Vaihtoehtoisesti pikkupuolella pääsee 6500 rpm 64 km/h http://www.lepayne.com/gears.html Viimeksi muokannut Repro : 29.01.2014 20:25 |
|
#589
|
||||
|
||||
|
Nyt pisti vielä silmään että nykyisin on samat välitykset pitkällä puolella kuin alkuperäisessä olisi lyhyellä puolella.
|
|
#590
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#591
|
||||
|
||||
|
Tänään käytin Suzukin Kotkassa penkitettävänä. Iso kiitos Ilpolle, eipä noita karttoja olisi kokeilemalla ikinä saanut toimimaan, vaikka tallissa niitä säätelin (ja kolmeen kertaan meinasin häkämyrkytyksen saada!) ja rupes olee kartat sinnepäin niin silti penkissä tuloksena oli että alapäässä käy paksulla ja kierroksilla laihalla.
Nyt toimii myös rajoitinta vasten. Jos on säätöä vailla niin suosittelen vilpittömästi http://ilpower.fi 4wd/2wd penkki ja pystyy säätämään myös osakuormalla, which is nice. |
|
#592
|
||||
|
||||
|
Dynokäppyrät olisi kivaa katseltavaa varmaan jonkun muunkin mielestä kuin pelkästään minun...
__________________
RASOR |
|
#593
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#594
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Ei tuolla kokoonpanolla kovin kummoista voi odottaakaan. |
|
#595
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]()
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti |
|
#596
|
||||
|
||||
|
Ensviikol sit Testaa kerta Pata ehjä!
__________________
KYM#5 |
|
#597
|
||||
|
||||
|
Pääsitkö lähelle näitä?
|
|
#598
|
||||
|
||||
|
Onkos toi nyt stroukkikone 6" kiertokangilla?
Tehoissa en päässy kuin kolmannekseen, mutta väännöissä sentäs yli puoleen.
|
|
#599
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Toi vääntö on ilmoitettu lb/ft, 1lb/ft = n.1,36Nm. |
|
#600
|
||||
|
||||
|
"I'll get my coat"
|
![]() |
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |