Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.01.2014, 20:37
james_III:n Avatar
james_III james_III ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 11.11.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 1.197
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 88 Näytä viesti

E: Miten näissä on toi kierteen harjan kulma? Eli onnistuuko sorvilla samalla teräpalalla kaikki tuumaset?
Onnistuu kyllä, harjassa ja pohjassa on erinäisiä säteitä, mutta harjakulma on sama. Sorvissahan tulee kierteestä muutenkin aina sopiva

__________________
Offi videoita: klik
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.01.2014, 01:46
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja james_III Näytä viesti
Onnistuu kyllä, harjassa ja pohjassa on erinäisiä säteitä, mutta harjakulma on sama. Sorvissahan tulee kierteestä muutenkin aina sopiva
Tuo "sorvattu nimenomaan" tekee juuri sopivan, ja kestää kummin päin vaan käytännössä, mutta teoriassa MYÖS tuumasen kierteen kulmassa voi olla muutaman asteen ero.... tästä minua valistettiin taannoin kierre- topiikissa

-> siis jos nousu sama, ja halkaisija käy yhteen, niin nuo muutaman asteen harjakulman poikkeamat häviää muihin toleransseihin, varsinkin jos jotain tiivistettä välissä... (hamppua ja kittiä, taikka teflon teippiä ja/tai kierretiivistettä), taikka siitä voi ottaa ongelman.... toki nuo kartiokierteet on jo lähtökiihdytyksessä lujuuslaskennallinen ongelma, ainakin äkkinäisellä
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 19:11 (GMT +2).