Nyt tuli toinen king cab pihaan ja tarvittaisiin tietoja td koneista. Tässä "uudessa" 91 vuoden tulokkaassa kone on vaihdettu td 27:ksi ja löytyy turbo ja cooleri. Ahdot on mittarin mukaan max 1.0bar. Onko ahdot mielestänne ok lukemissa, kun jokapäiväisenä käyttöautona pitäisi toimia? Toinen asia mikä kiinnostaa on td 25 ja 27:n erot. Eli mukana seurasi, starttia, laturia, ruiskupumppua ja kantta, jotka ilmeisesti on td 25 tavaraa ainakin venttiilikopan perusteella, onkos nämä käypää tavaraa keskenään 25 ja 27 koneissa? Sitten kiinnostaisi myös tiedot ko. pirssistä, jos joku tietäisi, eli ilmeisesti rakennettu joskus 06-vuoden tietämillä, kone vaihdettu, lavakaaret laitettu, lava levitetty, korotettu 50 mm, rosteriputkea laitettu kylkiin ja keulalle ja sisustaa muokattu ja laitettu 31"renkaat alle. Auto ilmeisesti ollut tällöin täysin atomeina. Värit olleet rakentamisen jälkeen musta ja hopea, myöhemmin pelkkä musta. Rakennettu ehkä turun seutukunnalla, myöhemmin ollut itä-suomessa, rekisteri asf-554. Kaikki tiedot ko autosta otetaan kiitollisuudella vastaan.
|