Lainaus:
quote:
Tuota, jos sen varaosa moottorin yläkerta on kunnossa niin melkein kannattaisi vaihtaa koko yläkerta yhtenä könttinä. Tällöin ei tulisi kulumis eroja nokka-akselin ja nostimien välille. Tämä siis siksi että kun kerran on samanlaiset moottorit niin osat menevät paikoilleen kunhan vain kiinni pulttailee. No toki kansipahvin joutuu vaihtamaan mutta silti miettisin josko koko kannen vaihtaisi. Samallahan siinä olisi helppo katsoa pitäisikö venttiileille tehdä mitään valohoitoa suurempaa remppaa.
Siinähän sulle sit jää silti melki kokonainen varamoottori, vain ö-pohja ja kampura uupuu. Markkinoilta uusi kampura ja liuskalaakerit ja ö-pohja ja hiukka remppaa ja a'vot sulla on tallin nurkassa iskussa oleva varakone jemmassa.
|
Periaatteessa ei hassumpi ehdotus, tuossa koneessahan tuli ehjä kansikin mukana. Ei huono kauppa tuo moottori 250 eurolla, kun mukaan tuli laturi ja turbokin. Tosin olen kyllä tuohon omaanikin tehnyt kansirempan n.100 000 km sitten, jotta eipä siinä juuri muuta vikaa ole kuin tuo kulunut nokka-akseli. Pitää katsella ensi kesänä josko, alkaisi tuota moottoria vaihtamaan.
- Pajerolla hommat hyvin pyyhkii... -