![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Lähinnä vaan mietin, et oisko ollu joku muu syy siihen, ettei tie riitä ![]() Mihin suuntaan harittaa??
|
|
|||
|
|||
![]()
Niissä on niinku rehellisesti haritusta Eli etureunat ulompana Eli vähä niinku täl viisiin Ylhäältä päin katsottuna \ / Jos puhutaan aurauksesta ja harituksesta. Kambeeri kulmat on sit asia erikseen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jaa.. eli vois kuvitella, et on pakitettu ja sit putki tökänny esim. kantoon
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ollu niin kauvanko auto mulla ollu. sitä vaan mietin onko se todellakin mahdollista että se on ajettu kieroon. perä ei tärrää eikä äännä mitenkään. on mulla toinen perä siihen ku alkas vaan vaihtaan.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja tuo takasiltahan sit perineen oltava nelarin, kun vajaavetosen välitykset erillaiset ja eikä ees lähellä oo.
|
|
||||
|
||||
![]()
Oon mie pari kertaa nähny mite akseliputki taipuu
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ei kait se auta ku alkaa vaihtaan se toinen perä. eipä tässä enään muuta keksi.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tuossa kuvat peristä eka kuva paikallaan oleva ja tuo ruosteisempi perä mitä arvellu tilalle. Päällisin puolin perämurikat vähä erinäköiset, mutta välitys sama leveys sama.
Kysymys kuuluu kumpi perä oikeasti on nelivedon? onko kumpikin Mut eri vuosimalleista? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Nissan king cab osaa -89 | Pekezzi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 02.10.2013 11:26 |
Myydään Nissan King Cab osia 89- | young n dum | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 29.06.2013 14:23 |
Myyty Nissan King cab vm.89 | Maseppan | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 20.11.2012 10:46 |
Ostetaan NISSAN KING CAB -89 OSIA | Offijäbä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 03.04.2012 08:34 |
Myydään / Vaihdetaan nissan king cab -89 | wuntzikka | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 27.04.2011 18:56 |