![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Mulla on pumpussa vielä yks sinetti paikallaan ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
mulla ei laula edes noin korkealle. tuo tuntuu parhaiten vetävän 1200-2100 rpm..
mailejakin tuohon on kertynyt vaivaiset 355 tml, että kaiken laista ropaajaa varmasti matkan aikana on riittänyt. ![]() paljon on paranneltavaa ja muutettavaa jos vaan viitsii. sähköjohtojakin lähtisi kilometrikaupalla kun viitsisi parsia. ![]() ![]() tuossa huono kuva kamppeesta, ostin keväällä hollolasta ja sitä ennen ollut jossain tampereen kupeessa jollakin koneurakoitsijalla. onko kellää mitään historiaa tästä autosta?
KYM#5 |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä se veto päällä pitäis kiertää 2750rpm. Paras vääntö on siinä 1600rpm kohdalla.
Mä tuun hiukan jäljessä. 342000mailia ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla veto loppu leikaten just 2200rpm vakiona. Nykyään vetää 3300rpm. Paras muutos viritysten puolesta ollu toi kierrosten nosto. Tekis nyt mieli nostaa kierrokset 4000rpm Tykkään ite laajasta käyttöalueesta.
|
||||
|
||||
![]()
ompa pystyputkella komia rami...
|
||||
|
||||
![]()
Etuakseli remontti ois tehty, pikkusin muuttu ominaisuudet..
![]() ![]() Taka ristikko oli kans ihan tohjona ja U pultit löysällä. Taka jarrulevyt on kierot. käytin ne sorvissa, nyt ne on vielä kierommat ja ohuemmat kun alottaessa ![]() Ei vaan periaatteesta viittis maksaa ~340€ uusista kun ei ne sen kummemmat kikkareet ole.. ![]() Päivitin tunerin, samalla vähän tehokkaamman ohjelman ja renkaat kaliproin. Laatikon käytös ainakin muuttu positiivisesti. Kulutus tippu n10-11 matkaan ja 13-15 nurkka ajossa. Kulutus mittari horii kyl ihan omiaan se meinaa että menis alle 8 litraa matkassa.. Mut kuitenki rupee olee jo kohtuullista ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Takalevyt saa edullisesti Ebaystä. Kaiken lisäks vielä suhteellisen edullisilla rahdeilla.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Dodge Ram 4X4 | Tonza | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 13.03.2012 21:45 |
Myyty Dodge Ram | joa | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 05.07.2009 20:21 |
Dodge Ram | Swoop | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.08.2008 16:59 |
Dodge ram | samppa790 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 09.01.2008 07:06 |
M: Dodge Ram | Rytari | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 27.03.2006 14:49 |