Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 13.10.2004, 10:17
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Muistaakseni pulttijako epäsymmetrinen, vauhtipyörä menee vain yhteen asentoon kampuran suhteen. Joten joudut kääntämään hammaskehää.
Btw, hammaskehää saa Helkamalta irrallaan!!! Eikä ole hurjan kallis verrattuna siihen että joudut irrottamaan vaihteistoa useampaan kertaan.... Mutta tosimies irrottaa ja kiinnittää vaihteiston vasurilla pari kertaa päivässä, or what???

Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!!
Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
sd33t ja sd33 vauhtipyörän sopivuus keskenään american Tekniikka & Jutustelu 13 26.02.2008 12:41
Vaijerin korjaus Viipo Tekniikka & Jutustelu 7 08.11.2006 23:40
Verhoilun korjaus limppuHJ61 Tekniikka & Jutustelu 11 06.02.2006 12:32
Vauhtipyörän jouset palasina.. Tekniikka & Jutustelu 9 28.07.2004 11:11
TH700:n korjaus Runner Vuosimallit 1984-1996 3 21.05.2003 09:29


Sivu luotu: 09:36 (GMT +2).