Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 13.10.2004, 09:54
veejii:n Avatar
veejii veejii ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 17.06.04
Sijainti: Paimio
Viestit: 903
Perusasetus

tuo kuulostaa jo paremmalta. ne kulumiskohdat on todellakin vastakkaisilla puolilla, joten se kone tuntuu pysähtyvän aina samaan kahdesta vaihtoehtoisesta kohdasta. täytyypi pyytää kaveria jelppimään noiden koneen takapulttien kanssa niin eiköhän toi homma sitten yhdelläkin kädellä hoidu, saisipa sitten vastaisuudessa sanoa että noi koneenpoisotot on mitsuissa meillä hoidettu aina vaan silleen vasemmalla kädellä..
kuvittelin että toi laatikoiden irrotus olis ollut helpompi homma,mutta koitetaan nyt sitten tämäkin. mitenkäs halukas tuo kytkinakseli on takaisinpäin paikoilleen menemään, kannattaako laatikkoa löysätä kiinnityksistään?
siis vauhtipyörässä ei ole kiilaa tai jotain vastaavaa kohdistusta joka estäisi kääntämästä vai pitääkö hammaskehä lämmitellä löysksi ja kääntää vain kehää?



Edited by - veejii on 13/10/2004 10:57:12
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
sd33t ja sd33 vauhtipyörän sopivuus keskenään american Tekniikka & Jutustelu 13 26.02.2008 12:41
Vaijerin korjaus Viipo Tekniikka & Jutustelu 7 08.11.2006 23:40
Verhoilun korjaus limppuHJ61 Tekniikka & Jutustelu 11 06.02.2006 12:32
Vauhtipyörän jouset palasina.. Tekniikka & Jutustelu 9 28.07.2004 11:11
TH700:n korjaus Runner Vuosimallit 1984-1996 3 21.05.2003 09:29


Sivu luotu: 00:33 (GMT +2).