![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
||||
|
||||
![]()
tuo kuulostaa jo paremmalta. ne kulumiskohdat on todellakin vastakkaisilla puolilla, joten se kone tuntuu pysähtyvän aina samaan kahdesta vaihtoehtoisesta kohdasta. täytyypi pyytää kaveria jelppimään noiden koneen takapulttien kanssa niin eiköhän toi homma sitten yhdelläkin kädellä hoidu, saisipa sitten vastaisuudessa sanoa että noi koneenpoisotot on mitsuissa meillä hoidettu aina vaan silleen vasemmalla kädellä..
![]() kuvittelin että toi laatikoiden irrotus olis ollut helpompi homma,mutta koitetaan nyt sitten tämäkin. mitenkäs halukas tuo kytkinakseli on takaisinpäin paikoilleen menemään, kannattaako laatikkoa löysätä kiinnityksistään? siis vauhtipyörässä ei ole kiilaa tai jotain vastaavaa kohdistusta joka estäisi kääntämästä vai pitääkö hammaskehä lämmitellä löysksi ja kääntää vain kehää? Edited by - veejii on 13/10/2004 10:57:12 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
sd33t ja sd33 vauhtipyörän sopivuus keskenään | american | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.02.2008 12:41 |
Vaijerin korjaus | Viipo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.11.2006 23:40 |
Verhoilun korjaus | limppuHJ61 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 06.02.2006 12:32 |
Vauhtipyörän jouset palasina.. | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 28.07.2004 11:11 | |
TH700:n korjaus | Runner | Vuosimallit 1984-1996 | 3 | 21.05.2003 09:29 |