Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 13.10.2004, 09:12
jjtp jjtp ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.04
Sijainti: hamina, Finland.
Viestit: 2.172
Perusasetus

mä olen joskus korjannut kaverin 250 kavan crossipyörän vetoakselin boorit kun ratas pyörähti,hitsasin muistaakseni puikolla että sai hieman pehmeämmän sauman.
ei se sitä ainakaan ajamalla rikki saanut.
90 astetta käännöstä ei apua pysähtyy siihen huonoon kohtaan joskus kuitenkin.
kyllä kehän kääntö jos mahdollista tai uusiminen auttaa,jos sattuu olemaan automaatti niin kehä on hitsattu kiinni vetolevyyn.(ainakin kaikissa vetolevyissä mitä mä olen nähnyt)

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
sd33t ja sd33 vauhtipyörän sopivuus keskenään american Tekniikka & Jutustelu 13 26.02.2008 12:41
Vaijerin korjaus Viipo Tekniikka & Jutustelu 7 08.11.2006 23:40
Verhoilun korjaus limppuHJ61 Tekniikka & Jutustelu 11 06.02.2006 12:32
Vauhtipyörän jouset palasina.. Tekniikka & Jutustelu 9 28.07.2004 11:11
TH700:n korjaus Runner Vuosimallit 1984-1996 3 21.05.2003 09:29


Sivu luotu: 01:11 (GMT +2).