![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
|||
|
|||
![]()
mä olen joskus korjannut kaverin 250 kavan crossipyörän vetoakselin boorit kun ratas pyörähti,hitsasin muistaakseni puikolla että sai hieman pehmeämmän sauman.
ei se sitä ainakaan ajamalla rikki saanut. 90 astetta käännöstä ei apua pysähtyy siihen huonoon kohtaan joskus kuitenkin. kyllä kehän kääntö jos mahdollista tai uusiminen auttaa,jos sattuu olemaan automaatti niin kehä on hitsattu kiinni vetolevyyn.(ainakin kaikissa vetolevyissä mitä mä olen nähnyt) |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
sd33t ja sd33 vauhtipyörän sopivuus keskenään | american | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.02.2008 12:41 |
Vaijerin korjaus | Viipo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.11.2006 23:40 |
Verhoilun korjaus | limppuHJ61 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 06.02.2006 12:32 |
Vauhtipyörän jouset palasina.. | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 28.07.2004 11:11 | |
TH700:n korjaus | Runner | Vuosimallit 1984-1996 | 3 | 21.05.2003 09:29 |