![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() sircus TunkkaDunkka presents ... Lähdetään kauas pois Sinne missä on lämmin Ja niin paljon elävämmin Loistaa tähdet ja kuu Ei se voi olla väärin Lähtee maailman ääriin Haluan sun kanssasi poistuu Lähdetään kauas pois Sinne missä on lämmin Ja niin paljon elävämmin Loistaa tähdet ja kuu Ei se voi olla väärin Lähtee maailman ääriin Haluan sun kanssasi poistuu No mä tsiigaan ulkomaan valokuvia Vertaan niitä ja mun paleltumia Oon mä ottanu kylmältä osumaa Tuntuu että kolhii mua kotimaa Bungalovi heiluu tuulen voimasta keinuu Tuolla kaukana jossakin jätän taakse tän ostarin Jo sä lähdit ja menit Ja se teit mitä suunnittelit Täytyy tietää miltä tuntuu mitä pitää Ilman toimintaa saa aikaa mitää Kaikki oli mukan matkassani viimeks kun tarkistin Ja mä tilaan taksin Ja tsekkaan seuraavaan galaxiin Ja jos mä nään lunta ni sen on oltava unta Ei kylmästä tietookaan Tiedä mitään hienompaa Ja mä haluan nähdä ja kokea En voi loputtomiin asioita hokea En jää mä tääl paikoilleen Ulko-oven suunta Puhaltaa lämmintä tuulta Ei oo kylmään paluuta Siis sun täytyy tulla mun luo x2 kiitos biisin lainasta, #raappana# ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Joko nyt haisee punakaali? Meinasitko ajella Afrikan lämpöön unohtamaan rakennuspäivät?
www.alanmiehet.com #1 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
joo, kyllä pahalta haisee, tai haisi ![]() ... meidän hyväks !
|
||||
|
||||
![]()
peli on 2 - 0 !
tän päivän rojekti: Tehtävä 1: valmistele nosturipaikka kopille... ... eli hiukka siivousta ja järjestelyä: DONE ! Tehtävä 2: valmistele koppi siirtoon... ... profiilit alle, pienent "dollyt" kulmiin ja pukkausta ... DONE ! Tehtävä 3: ... nosta kattoon, ja siivoa lisää ... DONE ! Tehtävä 4: Lähetä loput vanerin ja lattialautojen jämät kohti synnyinsijojaan... DONE ! Tehtävä 5: pese vaatteet, käys suihkussa, ota olut ... ... ei kuvaa aiheesta - vielä vaiheessa ![]()
|
||||
|
||||
![]()
No niin, kelpaapa tuossa sitten rakennella ja sehän voi vaikka nopeastikin valmistua, kun noin hyvän paikan tallista vie!
![]() Mä kävin oman kopperon lämppäriä vähän käyttämässä tänään samalla, kun suunnittelin lisää keittiövehkeitä ja kattelin, oisko paikkaa vessalle. Lämppäri lähti kolmannella yrityksellä tulille. Antaapa nyt käydä jonkin aikaa ja sitten lisää talvipolttoaineen tankkausta, vaikka näin lämmin onkin. |
|
||||
|
||||
![]()
ujoa sovittelua...
piti ensin korjata nostinta, kun ei meinannu nosto riittää, eikä nytkään liikoja tiloja ollut ... vaan nytpä pääsee pohtimaan "välipohjaa" ihan konkreettisesti ...
|
||||
|
||||
![]()
Asiallista toimintaa, hyvä.
Olet asentanut oikein EMP:n kestävän valaisimenkin. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
![]() |
Luokat |
mercedes, mersu, unimog |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty M: Unimog U1700L Huippu! | Varakone | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 06.11.2011 20:29 |
Unimog | pekkasforest | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 21.09.2009 18:52 |
Myydään Unimog 406 - 121 - 4 x 4 | carf9927 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 21.09.2009 16:34 |
o: unimog | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.08.2006 21:14 | |
O: Unimog | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 07.06.2006 21:11 |