Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.01.2014, 19:18
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L on kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Tuntuu taas kerran että katsastaja on ihan täysin kuutamolla niistä asioista, mitä ko. henkilön pitäisi työnsä puolesta tietää ja osata. Vaihda konttoria, tuskin on ainoa tampereella?


Kuten jo sanottua, monissa tuon ikäisissä (kuten on vielä nykyisissäkin!) jenkki pick-upeissa on tehtaalta vakiona korotuspalikat akselin ja jousen välissä, usein se on jopa 10cm paksu. Ei niistä ole mitään mainintaa otteessa, eikä tarvitsekaan. Edessä ei yleensä korotusblokkeja tehtaalta lähtiessä ole, mutta ei sekään ole aivan mahdotonta.


Rengaskokoasia on tosiaankin niin vittumainen, että näihin täyskokoisiin pickuppeihin sovelletaan Trafin käsittämättömästä tulkinnasta johtuen henkilöautosäännöksiä, vaikka lakikirja ja/tai asetukset ei mitään sellaisesta puhukaan. Se mitä turboista puhutaan, niin en usko että tuon ikäisessä kuorma- autoksi rekisteröidyssä jälkikäteen asennettu ahdin aiheuttaisi mitään toimenpiteitä; jos ei muuta niin nykypäivänä ehkä merkinnän otteeseen. Ei sille ahtamiselle kuitenkaan pitäisi olla mitään esteitä.

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.01.2014, 19:27
esco_73 esco_73 ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 01.01.14
Sijainti: Tampere
Viestit: 6
Perusasetus

Noilla korotuksilla ei ole mitään virkaa tohon autoon vaikka katsastusmies niin väittikin, korotuksista ei ole mitään mainitaa kuorma-auto puolella. Toi rengas asia on tosiaan vittumainen mutta täytyy laittaa toiset pyörät katsastuksen ajaksi. Ei tossa turbo asiassa oo muuten mitään muttakun täällä toi penkityspaikan oviaukko on sen verta matala ettei taida auto mahtua niin vituttaa lähteä viemään se jonnekin helvetin kauas.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Ford f350 -84 6,9 turbo big j O/M/V Ajoneuvot 5 12.10.2013 16:19
Myydään M: Ford F350 4x4 Dualie Powerstroke -99 samiharju O/M/V Ajoneuvot 6 27.09.2012 23:38
Ostetaan 1984 ford f350 takalehdet big j O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.09.2012 20:57
ford f350 dana80 blazeriin toyman2005 Tekniikka & Jutustelu 7 02.07.2009 19:31
Myydään Ford F350 7.3d 6hengen kevyt-KA paripyörillä Mose O/M/V Ajoneuvot 3 03.02.2009 16:02


Sivu luotu: 14:18 (GMT +2).