Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 12.10.2004, 19:04
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

Tuota, jos sen varaosa moottorin yläkerta on kunnossa niin melkein kannattaisi vaihtaa koko yläkerta yhtenä könttinä. Tällöin ei tulisi kulumis eroja nokka-akselin ja nostimien välille. Tämä siis siksi että kun kerran on samanlaiset moottorit niin osat menevät paikoilleen kunhan vain kiinni pulttailee. No toki kansipahvin joutuu vaihtamaan mutta silti miettisin josko koko kannen vaihtaisi. Samallahan siinä olisi helppo katsoa pitäisikö venttiileille tehdä mitään valohoitoa suurempaa remppaa.

Siinähän sulle sit jää silti melki kokonainen varamoottori, vain ö-pohja ja kampura uupuu. Markkinoilta uusi kampura ja liuskalaakerit ja ö-pohja ja hiukka remppaa ja a'vot sulla on tallin nurkassa iskussa oleva varakone jemmassa.

**tul vaan mieleen*...

-- Wannabe OFF-roader --
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
sj 410 nokka-akseli(t) jumii Tekniikka & Jutustelu 7 06.07.2007 13:38
O : SJ410 nokka-akseli LÖYTYI Heguli O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 14.01.2007 19:21
O:sj 410 kansi+nokka-akseli Lunkkis O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 31.01.2006 19:38
O:nokka-akseli timsa O/M/V Muut 0 03.06.2005 16:55
Nokka-akseli Jeeper Tekniikka & Jutustelu 0 26.01.2003 19:36


Sivu luotu: 14:47 (GMT +2).