![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Taitaa olla enemmän ominaisuus, kun vika. Kuten Tekniikan maailman maasturitestissä 1/87 sanoivat:"Moottori reagoi kaasun käyttöön parhaiten koko joukosta, mutta kaasupolkimen välitys on yliherkkä.Kun kaasujalalle on lisäksi vaikea löytää tukea, kaasun annostelu pikkuteiden ja maastoajon heilutuksessa on hankalaa.Polkimen herkkyys suorastaan pilaa auton." No, kyllähän tuohon ainakin jossain määrin tottuu, mutta sellanen rynkyttävä rivipumpun herkän säätimen /suoraruiskun yhdistelmähän se on. Mutta onhan siinä koneessa hyviäkin puolia ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
itellä oli raakasti samaa vikaa tosin itse totuin käyttämään mutta silloinen emäntä ei eli kaasulle oli tehtävä jotain... IKH:lta V*tun jäykkä vetojousi sekä kaikki kaasuvivuston nivelet tiheäksi niin rupes oleen helppo ajettava meni hetki vain sen jousen oikean jäykyyden löytymiseen että sai emännälle mieleiseksi
ja samalla oma elämä helpottui ku tuli kaasulle tehtyä jotain
__________________
Simply put klever ![]() Kurssin ei tarvitse olla pitkä, jos se on riittävän kallis Taivas yksin tietää, miksi linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Oisit soittanut päivällä
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Olis pitänyt soittaa ni ois voinnu samantien kokeilla mutta fiiliksissä ajelin ilman jarruja testiajoa, mutta tosi kelju pienellä puolella ku sentin painalluksesta ryntää per..leesti. Rpm:mmäkin mykkänä mutta soittelen niistä sitten ku kerkiä sitä tutkiskella.
__________________
ei surulla rajaa kun suzukilla ajaa |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Mä laitoin motonetin jousilajitelmasta löydettyjä mielestäni sopivia jousia kolme sinne pumpun luokse vierekkäin niin tuli aika hyvä
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
No ne jouset mä eka kokeilen vaihtaa, meijän muija vakuutti ja vanno ettei koske edes vahingossakaan tohon eli riittää ku Se on itelle mieleinen
![]() ![]()
__________________
ei surulla rajaa kun suzukilla ajaa |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mä oon pidentäny vipua pumpun kyljestä niin ei tuu kaasupolkimestakaan turhan jäykkä jos vaan kiristää jousivoimaa
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Juu, omassa oli sama vika ja tosiaan sieltä pumpun vierestä oli toinen jousi poikki.
Tojotalta ei enää saanut uusia niin teetin paikallisessa pulttikaupassa muutaman vanhan mallin mukaan niin johan alko pelittämään niinkuin kuuluu. Uusista tuli lievästi jäykempiä kuin alkuperäinen ja kylmällä kun käynnistää niin pitää hiukan avustaa kaasua että jää nopealle joutukäynnille, muuten alipainekello ei jaksa vetää kaasua kovemmalle. Ei ole siis mikään ominaisuus. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
No arvelinkin että ominaisuus ja kiva paikallaan höräytellä ku herää heti mutta hetki menee ennen ku jalka tottuu, täytyy katsastella ne jouset ja kokeilla muuttaa/tihentää vivustoja. Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä
__________________
ei surulla rajaa kun suzukilla ajaa |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Neste kaasu poltin | ORR | O/M/V Muut | 7 | 25.01.2012 20:02 |
Venäjän kaasu | sjeeppi | Chit-Chat | 6 | 09.01.2009 20:06 |
ei herkkä nahkaisille | psychobilly | Linkit | 4 | 23.11.2007 00:17 |
Kaasu hirtti HJ-61:ssä | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 23.10.2005 19:45 | |
Bensa / kaasu | sjeeppi | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 17.09.2005 20:36 |