![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() moro Eiköhän tämä topikki lopu siihen tosiasiaanaan että land rover freelander ei ole MAASTO AUTO. katumaasturi! Ipa
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Miksi tämä topicci pitäisi lopettaa? Tässähän on tullut ja tulee jatkossakin varmaan ihan hyvää tietoa Freelanderin ominaisuuksista ja omituisuuksista. Ei kaikilla tarvitse olla porttaleita ja boggereita,että voi ajaa muuallakin kuin asfaltilla. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Eli olen itsekin siis täysin väärällä keskustelupalstalla ja väärässä seurassa ajatusteni kanssa. Ilmeisesti täytyy ylläpidolle laittaa visti käyttäjätunnuksen poistosta, kun olen väärällä palstalla. Lopettaa kiinnostus Offiin ja Maastoautoihin ja siirtyä vaikka takapihalle keräämään pikkukiviä... ![]()
freelander, land rover |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hiluxia ostamassa vinkkejä kaivataan! | hitoy | Chit-Chat | 3 | 22.12.2012 20:44 |
UAZ koputtaa, Neuvoja kaivataan | Ju33i | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 05.12.2008 09:35 |
Karttojen skannaamiseen kaivataan neuvoja | Td5 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 20.08.2007 16:53 |
Aga tig neuvoja kaivataan. | Pecos | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.03.2007 18:28 |
Bertan ruiskutuspumpusta neuvoja kaivataan | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 05.09.2006 20:17 |