Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 25.12.2013, 14:13
axu87 axu87 on kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja axu87 Näytä viesti
kun joku nihilisti pikkupomo ajaa sitä ostovoimaa alas itse ostamalla halpatyötä ja noudattamatta mitään pykäliä ja päästä itse yöhön uudella mesellä. Jo 10 tuollaista työntekijää tekee melko loven tavan kansalaisen pussiin... Vie vähän pohjan ahkeruudelta ja pitkäjänteiseltä työltä kun "ammattitaitoistat" itsesi ja sitten palkitaan näin.
Vissiin noita virolaisia pelkästään osoitellut sormellani... Totuus vain on että jos olet vieraassa maassa ilman perhettä niin kai niitä töitä tekeekin rajoitta, mutta siitä huolimatta minäkään en saa tehdä ylitöitä kuin 250/h vuodessa ja 80h luvanvaraisesti päälle vaikka kuinka haluaisin. Lait ja säännöt koskevat minua muiden tavanmiesten lisäksi, pitäisi ulkolaistenkin niitä noudattaa?!?

Ammatti ylpeys osakseen ajettu yli tehostetussa maailmassa siihen tilaan että tehdään vaan nopeasti käsistä pois, toki näin ei saisi ollakkaan mutta monessa tähän karataan että pystytään kilpailemaan edes hitusen halpamaille.

Ja edelleenkin niihin ylitöiden maksamisiin ja huikeisiin palkkoihin, näkeekö joku nitä tilinauhoja?! Tottakai jossain nämäkin maksetaan mutta suurelta osin mitä itse tiedän näitä ulkolaisia niin peruspalkalla painetaan läpi tunnit ja yleensä vielä puljataan ne karmeat 300h/kk tunnit jakaen hiljaisemmille kuukausille. Tästä taas oravanpyörä pyörimään ja lähtölaukauksen antaa se nihilisti pikkupomo säästön toivossa, ja jatkoa antaa se työntekijä joka saa mahdollisuuden tehdä enemmän.

Omasta mielestä, ja vain omamielipiteeni ilman kenenkään kannatustarvetta ;

Ainoastaan erikoisosaajat ja tai erikoisosaamisen opettajat rajan tälle puolen ulkoa töihin.
Vastaa lainaten

Luokat
ansio, kulutus, palkka

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Nyt tilauksesta uusia kesä ja talvi renkaita ja vanteita samppa31 O/M/V Renkaat ja vanteet 0 04.12.2011 15:40
Myydään Hiluxin osia ja ohj.iskari ja ja... azizp O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 24 14.02.2010 19:44
hj ja bj hyviä ja huonoja puolia tekniikan osalta kone1 Tekniikka & Jutustelu 6 06.01.2010 10:22
Toyota Hilux 8" R&P ja masterkit mallit ja muutakin??? mikjus Tekniikka & Jutustelu 10 18.11.2009 21:26
Ostetaan Vitaraan vanteet ja renkaat 7-8x15 ja 235/75-15 anracing O/M/V Renkaat ja vanteet 2 23.09.2008 12:33

Sivu luotu: 12:39 (GMT +2).