Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 13.12.2013, 17:55
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari

Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mareva90 Näytä viesti
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/...02945_v0.shtml Ei jumalauta, mistä noita vatipäitä sikiää

Ja tämähän tästä viä puuttuki... http://www.iltalehti.fi/leffat/20131...28269_le.shtml
vitun lasten hakkaajat
sama saatanan kohtalo kun eläinten hakkaajille,, eli samalla mitalla TAI OIKEESTAAN ENEMMÄN

ja toi vitun justin biibbari ,, nyt meni viimisetkin innostukset kattoa hurjapää seiska
Hojossa on sitä jotai
Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA
Vanha 13.12.2013, 18:42
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mäksä Näytä viesti
vitun lasten hakkaajat
sama saatanan kohtalo kun eläinten hakkaajille,, eli samalla mitalla TAI OIKEESTAAN ENEMMÄN

ja toi vitun justin biibbari ,, nyt meni viimisetkin innostukset kattoa hurjapää seiska

Saas nähdä elääkö biever edes sinne asti

Mut lasten hakkaajista sais peukunpaksusella kepillä hakata sen lasten hakkaajan ulos samoin kuin pedofiileistä

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vanha 13.12.2013, 19:13
Mestari

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Saas nähdä elääkö biever edes sinne asti

Mut lasten hakkaajista sais peukunpaksusella kepillä hakata sen lasten hakkaajan ulos samoin kuin pedofiileistä
mix vaa peukunpaksuinen keppi..???
muuan tyyppi,, ehkä jopa "kaveri" sano et remington 870 express toimii parhaiten hakkaajien ja himotimojen yms karsinnassa..
Hojossa on sitä jotai
Vanha 13.12.2013, 19:53
ranke:n Avatar
ranke ranke ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 13.11.03
Sijainti: HELSINKI, Finland.
Perusasetus

Uutisissa sanottiin, että Helsingin sadin ytimessä voi maksaa bussimatkan piparilla!

Aivan törkeetä Epätasa-arvoa!!!

TEMÄHIK
Vanha 13.12.2013, 20:29
Sankari

Perusasetus

Lainaus:
mix vaa peukunpaksuinen keppi..???
muuan tyyppi,, ehkä jopa "kaveri" sano et remington 870 express toimii parhaiten hakkaajien ja himotimojen yms karsinnassa..

Peukun paksuinen kestää pidempään kokeiles pesäpallo mailaa ja harjan vartta vaikka lumiukkoon niin kyllähän sillä harjanvarrella sitä lumiukkoa pidempään pieksää

Eikähän ne inkvisition tuomitsemat jos pää hilpastaan kerralla pois pääse tunnustamaan syntejään, mutta jos viikko 3;ssa vuorossa ruoskitaan niin kovinkin "talibaani" tunnustaa jo isänsä äidikseen ja lehmänsä isäkseen

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vanha 13.12.2013, 21:13
Mestari

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Peukun paksuinen kestää pidempään kokeiles pesäpallo mailaa ja harjan vartta vaikka lumiukkoon niin kyllähän sillä harjanvarrella sitä lumiukkoa pidempään pieksää

Eikähän ne inkvisition tuomitsemat jos pää hilpastaan kerralla pois pääse tunnustamaan syntejään, mutta jos viikko 3;ssa vuorossa ruoskitaan niin kovinkin "talibaani" tunnustaa jo isänsä äidikseen ja lehmänsä isäkseen
nii sä ajattelit sitä noin..

mut jos totta puhutaan ni kyl kunnon jootillä hakataan mies hengiltä saati jollain saatanan bambu kepillä..
Hojossa on sitä jotai
Vanha 13.12.2013, 21:37
Sankari

Perusasetus

Lainaus:
nii sä ajattelit sitä noin..

mut jos totta puhutaan ni kyl kunnon jootillä hakataan mies hengiltä saati jollain saatanan bambu kepillä..

Eihän kukaan ole sielun karkuuttamisesta puhunutkaan vaan vaihtoehtoisesta parannus keinosta jolla kyseinen yksilö sopeutetaan yhteiskunta soveliaaksi henkilöksi

Se on kato sitä ehdollistusta
Toimii helvetin hyvin jos lapsen kattomisesta seiväs kovenee ja mieleen tulee muutama vuosi "mureutuksessa" ja pelon sekainen vapina ja oksentelu alkaa

Vanha 13.12.2013, 23:04
Poukko:n Avatar
Poukko Poukko ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 12.09.13
Sijainti: Kuhmoinen, Suomi
Perusasetus

SSRI-vieroitusoireet. Päätä särkee, huimaa, silmät ei kestä valoa ja sokerina pohjalla tulee noin viidentoista sekunnin välein sähköiskun tapaisia tärskyjä, aivan kuin yrittäisi hitsata märät rrukkaset kädessä.

Mikä vittu siinä on kun eivät voi järjestää mitään muuta hoitoa kuin jotain zombin teko pillereitä? Joo, eihän noiden lääkkeiden kanssa ollut niitä paniikkikohtauksia mitä oli ennen, mutta ei tuo tunteettoman mitään sanomaton leijuva olo ollut yhtään sen parempi. Jätän tästä lähtien ne lääketehtaat tukematta ja yritän itse saada itseni kasaan.
Vanha 13.12.2013, 23:25
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Poukko Näytä viesti
SSRI-vieroitusoireet. Päätä särkee, huimaa, silmät ei kestä valoa ja sokerina pohjalla tulee noin viidentoista sekunnin välein sähköiskun tapaisia tärskyjä, aivan kuin yrittäisi hitsata märät rrukkaset kädessä.

Mikä vittu siinä on kun eivät voi järjestää mitään muuta hoitoa kuin jotain zombin teko pillereitä? Joo, eihän noiden lääkkeiden kanssa ollut niitä paniikkikohtauksia mitä oli ennen, mutta ei tuo tunteettoman mitään sanomaton leijuva olo ollut yhtään sen parempi. Jätän tästä lähtien ne lääketehtaat tukematta ja yritän itse saada itseni kasaan.
Monesti oireiden hoitamista tehokkaampaa on itse ongelman hoito?

Stressi, burnout vai mikä taustalla?

Tässä kotimaisessa lobatussa hoitomuodossa mätetään vaan myrkkyä toisen rinnalle, kenenkään kiinnostumatta oireen aiheuttajasta.

Hoitosuositus sanoo sinut Ekokemille pitää toimittaman...
Vanha 14.12.2013, 00:30
Aktiivijäsen

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Reetu Näytä viesti
Monesti oireiden hoitamista tehokkaampaa on itse ongelman hoito?

Stressi, burnout vai mikä taustalla?

Tässä kotimaisessa lobatussa hoitomuodossa mätetään vaan myrkkyä toisen rinnalle, kenenkään kiinnostumatta oireen aiheuttajasta.

Hoitosuositus sanoo sinut Ekokemille pitää toimittaman...
Sanotaan nyt vaikka näin että olen koko ikäni esittänyt olevani jotain muuta kuin mitä olen koska olen pelännyt ihmisten pitävän minua outona.

1. Jännitin ihmisten seurassa toisten suhtautumista minuun --> 2. aloin pelätä sosiaalisia tilanteita --> 3. eristäydyin muista ihmisistä --> 5. eristyksissä vieraannuin ihmisistä --> 6. vieraantuminen pahensi pelkoa entisestään --> 7. kohdista 3-6 muodostui noidankehän joka pyöri noin 15 vuotta --> masennus.

Täytyy vissiin haistattaa pitkät muiden suhtautumiselle minuun ja hakeutua sellaisten ihmisten pariin jotka sietävät minua sellaisena kuin olen, ja lähteä opiskelemaan jotain sellaista alaa joka oikeasti kiinnostaa minua.

Viisi vuotta metsäkoneenkuljettajana ihan vain siksi että saa olla yksin ei nyt näin jälkikäteen tunnukaan niin hyvältä ajatukselta kuin aluksi.
Vanha 14.12.2013, 01:22
Sankari

Perusasetus

Kaikki lähtee sisältä, elä itelles!

Ihan sama kuka tuijottaa tai kritisoi, niin viides sekunnissa keksii syyn miks se on merkityksetöntä.

Tuos paskojen haistatukses on viisauden siemen...

Eikä mihinkään pidä hakeutua, seuraan siis. Kuka ei siedä ittenää häviää ja ajallaan tulo tilalle ketkä sietää.
Vanha 14.12.2013, 02:09
Sankari

Perusasetus

Lainaus:
hakeutua sellaisten ihmisten pariin jotka sietävät minua sellaisena kuin olen.

Mihin sun tarttee hakeutua olet jo löytänyt seuraa ainakin netistä joka pitää sinusta itsenäsi

Itte olen kaiketi vittumaisen maineessa kun ruukaan sanoa asiat suoraan ja monesti vielä päin naamaa enkä liiemmin varo sanomisiani
jotkut tykkää jotkut taas tempoo palkokasvin nenäänsä, mut ne saakin mennä menojaan

Vanha 14.12.2013, 02:28
Mestari

Perusasetus

Lainaus:
Sanotaan nyt vaikka näin että olen koko ikäni esittänyt olevani jotain muuta kuin mitä olen koska olen pelännyt ihmisten pitävän minua outona.

1. Jännitin ihmisten seurassa toisten suhtautumista minuun --> 2. aloin pelätä sosiaalisia tilanteita --> 3. eristäydyin muista ihmisistä --> 5. eristyksissä vieraannuin ihmisistä --> 6. vieraantuminen pahensi pelkoa entisestään --> 7. kohdista 3-6 muodostui noidankehän joka pyöri noin 15 vuotta --> masennus.

Täytyy vissiin haistattaa pitkät muiden suhtautumiselle minuun ja hakeutua sellaisten ihmisten pariin jotka sietävät minua sellaisena kuin olen, ja lähteä opiskelemaan jotain sellaista alaa joka oikeasti kiinnostaa minua.

Viisi vuotta metsäkoneenkuljettajana ihan vain siksi että saa olla yksin ei nyt näin jälkikäteen tunnukaan niin hyvältä ajatukselta kuin aluksi.

MITÄ VITTUA

itse olen paininut aikani masennuksen kanssa ja haudannut siinä matkalla lapseni....

ni mikä sua oikeesti häiritsee,, sitä en tajua missään kohtaa..
Hojossa on sitä jotai
Vanha 14.12.2013, 03:20
Aktiivijäsen

Perusasetus

Lainaus:
MITÄ VITTUA

itse olen paininut aikani masennuksen kanssa ja haudannut siinä matkalla lapseni....

ni mikä sua oikeesti häiritsee,, sitä en tajua missään kohtaa..
Minäkin ihmettelin joskus sitä miten joku voi murtua siitä että esimerkiksi tyttöystävä jättää, minulla kun ei tyttöystävää ole koskaan ollut eikä se ole minua haitannut.

Ja siihen mikä minua häiritsee. Olen pohjimmiltani sosiaalinen tunneihminen ja vuosia jatkunut oman perusluonteen vastainen toiminta aiheutti todella säälittävän hajoamisen. Saa nauraa.

Ja asiasta tunkiolle, alkuperäinen ongelmani oli tunteiden tukahduttaminen, ja siihen tarjottiin ratkaisuksi tunteita turruttavia myrkkyjä... Aika jännä. Hoito tosin taisi toimia, koska lääke aiheutti muutaman kuukauden käytön jälkeen varsin ikäviä vatsaoireita jotka pakottivat minut lopettamaan lääkkeen käytön. Lääkityksen lopettamisen aiheuttamat vieroitusoireet taas aiheuttivat niin voimakkaan vitutuksen että avauduin täällä ja mursin samalla ainakin osan ympärilleni rakentamistani esteistä. En ole aikaisemmin juuri uskaltanut munattomuudestani johtuen avautua ja näyttää heikkouttani, mutta nyt kun sen kerrankin tein se tuntui yllättäen HELVETIN HYVÄLTÄ. Sama juttu oli aikoinaan korkeanpaikankammoni kanssa, piti vain kiivetä tarpeeksi korkealle.
Vanha 14.12.2013, 03:49
Mestari

Perusasetus

Lainaus:
Minäkin ihmettelin joskus sitä miten joku voi murtua siitä että esimerkiksi tyttöystävä jättää, minulla kun ei tyttöystävää ole koskaan ollut eikä se ole minua haitannut.

Ja siihen mikä minua häiritsee. Olen pohjimmiltani sosiaalinen tunneihminen ja vuosia jatkunut oman perusluonteen vastainen toiminta aiheutti todella säälittävän hajoamisen. Saa nauraa.

Ja asiasta tunkiolle, alkuperäinen ongelmani oli tunteiden tukahduttaminen, ja siihen tarjottiin ratkaisuksi tunteita turruttavia myrkkyjä... Aika jännä. Hoito tosin taisi toimia, koska lääke aiheutti muutaman kuukauden käytön jälkeen varsin ikäviä vatsaoireita jotka pakottivat minut lopettamaan lääkkeen käytön. Lääkityksen lopettamisen aiheuttamat vieroitusoireet taas aiheuttivat niin voimakkaan vitutuksen että avauduin täällä ja mursin samalla ainakin osan ympärilleni rakentamistani esteistä. En ole aikaisemmin juuri uskaltanut munattomuudestani johtuen avautua ja näyttää heikkouttani, mutta nyt kun sen kerrankin tein se tuntui yllättäen HELVETIN HYVÄLTÄ. Sama juttu oli aikoinaan korkeanpaikankammoni kanssa, piti vain kiivetä tarpeeksi korkealle.
mä sain aikoinaan lääkkeitä esim vaikeaan ja akuuttiin masennukseen...
no pilsut alotin ja aikani niitä rouhein ja ajattelin että mustahan tulee normi tallaaja
ja voiny saatana,, juu aikani niit pillereitä rouhein kunnes tuli se "PYSÄKKI",, no itse en asiaa hokassut kun ajattelin et musta tulee terve jne jne jne ....
ja just joo,,
ei noita nappeja todellakaan kuulu liikaa ottaa,, mun psykiatri ei tajunnut et koska markus on tarve annoksen nauttinut,, vaan isä,, lasten äiti,, oma äiti,, broidi jne jne jne kerto et lopeta,, susta on tullut zompi....: ee

ystävät ja tässä kohtaa tosi läheiset osasi kertoa et markus nyt on aika tehdä jotain..
ja nyt on oltu n,, 6kk ilman pöpipillereitä ja psykiatria ja elämä tuntus taas kivalta

ei oo ahdistanu,, ei oo tuntunu et manaaja vainoaa mua tai mun lapsia,, ei tunnu et tarttis joltai repiä pää irti juurineen tai muutakaan
elämä on taas elämisen arvoista
Hojossa on sitä jotai
Vanha 14.12.2013, 04:24
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Perusasetus

Lainaus:

Aamen. Vitut muista, ole aina mikä olet.

T: sairaalloisen epäsosiaalinen konekuski...

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vanha 14.12.2013, 21:09
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Thumbs up

Lainaus:

Noista SSRI:stä. Jos oot niitä ottanut, niin lopetus ilman sähköttämista onnistuu vaan pikkuhiljaa vähentämällä.

Sähkötys loppuu kun otat pillereitä normisti. Ja sitten pienennät annosta vähitellen ja n. 3 kk kuluttua otat enää aivan naurettavan pienen määrän. Sit lopetat. Loppuu sähkötys.

Mut olennaisempi juttu on, että ajattelet vaan positiivisesti ittestäs ja tulevaisuudesta. Positiivareiden Ajatusten aamiainen- siinä on hyviä juttuja.

Vielä, sussa on tuon yhden mielenkiintoisen projektin perusteella mainiota piilohauskuutta, ja kommenteistasi välittyy vilpitöntä tekemisen iloa. Tuota rakentelutopiikkia oli tosi mukava lukea!

Anna vaan palaa, tää on maailman paras foorumi just siksi, että voi olla oma ittensä. Metsäjuttuja kun oon päässyt tutkimaan, niin koko ajan on kasvanut arvostus motokuskeja kohtaan.
Vanha 18.12.2013, 11:58
Mestari

Perusasetus

kun remppa menee hiukan vituix ni se menee sit kokonaan vituix
mondeon etu-kelkkaa kiinni laittaessa kaksi neljästä vastakappaleesta rungon sisällä irtosi

SAHA SAHA SAHA
Hojossa on sitä jotai
Vanha 18.12.2013, 18:17
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Perusasetus

Pomo on syvältä sieltä jostain
Vanha 18.12.2013, 18:38
Nippan:n Avatar
Nippan Nippan ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: Savonranta, Finland
Perusasetus

Voe perkeleen konneet ja niihe sähköviat!!! Koko päivä tapeltuna mettäkoneen sähköjärjestelmän kanssa, eikä yhtään kyllä viisastuna, välillä virta kulukoo oikeeseen paikkaan ja välillä ei!! enkä mittään ymmärrä järjestelmän päälle!!! kahotaan miten se huomenna koettelloo!!
Vanha 18.12.2013, 18:47
Late_:n Avatar
Late_ Late_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 04.04.10
Sijainti: Hamina
Perusasetus

Kaikki
Vanha 18.12.2013, 19:15
Sankari

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nippan Näytä viesti
Voe perkeleen konneet ja niihe sähköviat!!! Koko päivä tapeltuna mettäkoneen sähköjärjestelmän kanssa, eikä yhtään kyllä viisastuna, välillä virta kulukoo oikeeseen paikkaan ja välillä ei!! enkä mittään ymmärrä järjestelmän päälle!!! kahotaan miten se huomenna koettelloo!!
Vaeha kuapeli, vaeha poksi...
Vanha 18.12.2013, 20:28
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Reetu Näytä viesti
Vaeha kuapeli, vaeha poksi...
Saatana itekkään eivät tiiä...

Vanha 18.12.2013, 22:08
vellihousu:n Avatar
vellihousu vellihousu ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 26.01.10
Sijainti: kirkkonummi
Perusasetus

Ja käjetki jäätyy...
Vanha 18.12.2013, 22:12
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Perusasetus

Vittu et on rasittava tää toistaviikkoa jatkuva räkäyskätauti!
Viestiketju on lukittu

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28
Kerro peräkärrystäsi Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 35 08.07.2007 20:10
Mikä auto peltoautoksi vuonna 2020? samisami2 Chit-Chat 13 05.09.2005 08:32

Sivu luotu: 12:49 (GMT +2).