|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
Toyota HJ 60/61 omistajat tänneElikkäs pitäskö meijänkin tehä oma topikki noista HJ malleista kun ei taida viel olla.. Eli tänne voi laittaa kuvia ja vähän dataa kulkineesta...... eli mulla on tollanen hj 60 v.82 5 paikkanen paku vähän laitettu maasto ominaisuuksia. auto toimii huvi/käyttö autona tällä hetkellä: jälki turbotettu holset h1c+välijäähytin sähkövirveli edessä korinkortus takana lisä kierteet 35" siroccot alla tulossa 4,88 välitykset tarkoitus olisi ruveta väkrää tähän kierrejousi alustaa ja turbon syöttö pumppu
Viimeksi muokannut hojo85 : 14.12.2013 22:02 |
#2
|
||||
|
||||
-89 61
SOA 30mm korinkorotus 33" pyörii alla kuuleri keulalla 3 paikkanen huoltoauto +kaikkee muuta pientä näprätty
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#3
|
||||
|
||||
Hj61gx,12/90 käyttöönotto. 470tkm.
Toyotan kuormajouset,mek.vinssi,33" rinkulat. Muuten täysin vakio. Putki ja turbo parannetaan kun keritään. 6h henkilöauto. Ruostetta tuntuu riittävän...
__________________
Tiäräksää tuanoi Viimeksi muokannut vartiainen : 15.12.2013 14:41 |
#4
|
|||
|
|||
HJ60, -81, 3+3 paku, 3" korinkorotus ja jousilla "jotain", 35" alla ja otteessa, keppivetonen kela keulassa. Valoja omiks tarpeiks. Uudelleenrakennettavana tällä hetkellä...
|
#5
|
||||
|
||||
Tollanen löytyy. HJ61 -87. Dopinsons +1,5", 50mm koria nostettu, ulkopuoliset kaaret ja Superwinch. Renkaina 37"x12,5" Creepyt. Pikkuhiljaa tätä parannellaan/muokataan.
__________________
HJ61 MMC |
#6
|
||||
|
||||
hj61 -87 620tkm huoltoauto.
omen +50mm setti korinkorotus 60mm 33" alla. kesäisin leiri varusteet niskassa. Viimeksi muokannut 0ltzi : 15.12.2013 15:20 |
#7
|
||||
|
||||
HJ60G -86
SOA 4.88 perävälit 35 mudterrainit 3 hengen huolttis Lukko akselit Turbo ct26 +12 htn pakosarja
__________________
SLCK#357 TOYOTA laatuun voi luottaa. Viimeksi muokannut Rälläri : 05.08.2018 13:19 |
#8
|
|||
|
|||
hj61
hj61 korottavat jouset .korinkorotus,pitkät riiput . 35" maxxis greepyt . ahdot nostettu /syötöä ruuvattu. huolto auto. mek.vinssi tulossa.
Viimeksi muokannut tapsa86 : 15.12.2013 17:54 |
#9
|
||||
|
||||
kuuskymppinen kuusykkösen teknikalla. 50mm korottava alusta ja 70 mm korinkorotus switcerin fööni pellin alla ja kaks öljypohjaa... 37"14.5" creepyt alla, "sänkylukoilla"... Eroottisia laitteita noi HJ:t...
Tykkään
__________________
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
#10
|
||||
|
||||
hj60 -86
-soa -35 gummit -mekaanine vinssi -turbo cooleri - ja kaikkea muuta mukavaa hj61 -88 (parhaillaan rakennuksessa) -korinkorotus -palkkihelmat -33 kumit muuten aika vakio. molempiin kyl viel listan jatkoa tulossa kun vaan kerkiäisi laittamaan |
#11
|
||||
|
||||
laitetaa ny muutama sit..
eli duudsoni hj vm-84 soa tractionit edessä ja takana 35" creepyt takana kemppi kymppi edessä avoin 3h paku turbo garret 3/4 pikku cooleri jne jne sit toi "ninja" hj vm-85-86 50mm dobinsonit 65mm korinkorotus 33" duellerit (kuvassa 36,5 irocit) korpivaara versio huolto-auto kitka murikat jne jne
__________________
vapari ei ole vaihtoehto Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA Viimeksi muokannut mäksä : 18.12.2013 23:42 |
#12
|
||||
|
||||
-82 HJ60 käyttiksenä
3+3 paku SOA Takana 100% "kemppi",etuperä avoin 33" mutiaiset alla
__________________
"ja taas kartaani pa***na!!!" POWER TEAM team PÖRÖ POWER |
#13
|
|||
|
|||
HJ61 -89 huoltoauto ja käyttö/metsästysautona hoitaa virkaa, nyt vaan moottorin korjauksessa ja päivittäminen työn alla. Kulkee kaikki vermeet kerralla kyydissä.
- 100% lukko edessä, kitka takana, joskus tulee sekin 100% takasin taakse. - Korottavat jouset ja apuvieterit. - 33x12,5-15 MT kesällä ja talvella 31x10,5-15 piikikkäät. - Tulossa S200 ja välijäähy moottoriremontin yhteydessä. - Pumppua rukataan. - Mekaanien vinssi odottaa asennusta. - Korin korotusta vielä mietin. - Takahelmat palkkia, muut vielä omansa. |
#14
|
||||
|
||||
Tälläinen pökkelö täällä
hj61gx huvi/käyttöautona vakio 12H-T vakio lukko akselot omen korotus alusta 60mm kori korotus rhs helmat 33" muta cooperit mekavinssi sinkitty runko
__________________
Tein itse, säästin! Viimeksi muokannut hj611 : 21.12.2013 03:46 |
#15
|
|||
|
|||
Kai minäkin jos muutkin..
tollanen tuli haettua "käyttöautoksi".. nyt mennäänkin jo tälläsessä tilanteessa.. tulevaa toivottavasti: -kori ja runko kuntoon -Taakse nelilinkki -eteen jakarit -Välitetty jakis (on jo melkein paikoillaan) -4.11 perä välitykset -luoja ties mitä muuta.. -jos nyt sais ton lyhennyksen ensin tehtyä |
#16
|
||||
|
||||
Lainaus:
|
#17
|
||||
|
||||
HJ61Tämä käyttöautona 35 creepyillä ja maastoon noi 38x13. 5.29 perät, 60mm korinkorotus, n60mm jousia taottu korkeammiks,eturiiput käännetty taakse, taka-akselilla ilmapalje keskellä, skyjacker kaasuiskarit 36cm iskulla ympäri auton, maastovanteet halkaistavat lukolla ja etn.-90 13"leveät, tractionbarit, palkkihelmat, rocksliderit, 2mm pellistä 90mm leveät levikkeet ja ovien alareunat. 3 akkua takana 24+12v cooleri, ahdot 1,2bar ja ahdonalainen syöttö 10r auki, työkalulaatikot ja takatila tasainen puskurien korkeudella, upotettu ja nostettu mekavinssi 12mm vaijerilla. Kaikkea pientä olen yrittänyt turailla, ensimmäisenä mätähommat kohtuu hyvin. Kulutusosat taitaa olla kytkintä lukuunottamatta vaihdettu. Mitä enemmän tolla pääsee ajaan, sitä enemmän siitä tykkää. Lommoja on tullu vaikkei tarvis..
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. Viimeksi muokannut helmapelti : 17.12.2013 19:06 |
#18
|
|||
|
|||
HJ60 1982 ostettu 2006. Paku 3+3 kovilla takapenkeillä. Oli 50mm korinkorotus. Moni kakku päältä kaunis, sillä edellinen omistaja oli mm hitsannut uudet helmapellit suoraan vanhojen mätien päälle. Kesti pari vuotta ja mätähommat alkoivat...
Kone vaihdettu -> täysrempattu 12H-T jotakuinkin vakio. Jakolaatikko välitetty. 100% lukkoakselit paineilmalukoin + 24v kompura. Tehty SOA, jonka yhteydessä eturiipukkeet siirretty akselin taakse + jousien kiinnikkeitä upotettu runkoon niin edessä kuin takana. Runkoa muokattu takaa, jotta takaosan korinkorotuspaloista päästiin eroon (edessä edelleen korotuspalikat). Mekaanista vinssiä nostettu ja upotettu maskin sisään. Renkaina 33" BF Allterrain kadulla ja 33" Br Dueller metsässä. Viimeiseen kolmeen vuoteen ei juuri ole nähnyt metsää eli kakkoskäyttis ollut lähinnä. Vetohommissa ja mökkikeikoilla käytetty. Täytyy vapaa-ajan joskus lisääntyessä palata sinne, mistä kaikki lähti... 43000 km ja 7v myöhemmin.
__________________
-Toyota Camry 2.4 2002 -Toyota Landcruiser HJ60 12H-T 1982 -Citroen Jumpy pikkubussi 2.0 HDi 165 automaatti 2014 -Case 1840 3.9 Cummins -liukuohjattu 1999 |
#19
|
||||
|
||||
Lainaus:
tosin tuo lasikuitu luukku hiukan verottaa pisteitä
__________________
vapari ei ole vaihtoehto Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
#20
|
||||
|
||||
Pari löytyyTommonen 6p paku käyttiksenä. Kai tääkin mainitsemisen arvoinen on vaikka ei oo tässä viimeaikoina ajossa ollu, kilvissä silti yhä. |
#21
|
|||
|
|||
Kuuskymppinen ja kuusykkönen koristaa pihaa renkuloina 33" ja 35".
Korinkorotusta,pidempää riippua, lisäkierrettä, dobinsonia ja sun muuta "tein itse ja säästin" kötöstystä löytyy viriteltynä |
#22
|
||||
|
||||
Tällänen löytyy:
Vm- 87 Hj 61 Volvon akselit 39,5/16/16 Dippadullit Emu +50mm 9,5 ja 15000 Come Up Välitetty jakis Lyhennetty 24v ja 12v sähköt, 2000w invertteri ja kaikkia muita pikku juttuja Ja tällänen Vm- 82 Hj 60 vapari 3h paku 33" Bf km2
__________________
PäHäMa MMC Slck |
#23
|
||||
|
||||
hj 60 vm,83
vaihdettu 12-ht
soa vallialan takomon lehet suorat. 35x12r15 kumhon kl71 turbo vaihdettu garretin t04 syöttöjä ruuvailtu orkkis mekaaninen vinssi ruma ja ruttunen..
__________________
"kyllä sitä pärjää alle 500hp...mutta on se kyllä kitumista." |
#24
|
||||
|
||||
HJ-61 -89 käyttöönotettu ja 370 tkm rullattu. Palvelee käyttöautona ja kalareissuilla kuormajuhtana.
OME:n alusta +2", Marks4wd jakiksen sisuskalut, Longfield 30 spline vetarit, 33" renkaat, safarisnorkkeli, ARB kattoteline, mek.vinssi ja kakssuuntainen ulosotto, tankin ja laatikoiden panssarit hardoxia, palkkihelmat, Viair kompura säiliöllä, LA, xenonit katolla.
__________________
SLCK #364, HDJ100 2006 HJ-61 1989 ex |
#25
|
||||
|
||||
Meikäläisen tuleva käyttis, jota on tullu pikkuhiljaa laitettua. Kori täysin läpikäyty ja maalattu sinkkimaalilla, etuakseli myös tehty (kaikki uudet laakerit ja tiivisteet, uudet jarruosat ja putket myös) Hj61, vm.89, 12h-t kone, palkkihelmat, 3" korottavat jouset, 60mm korinkorotus,mekaaninen vinssi, 37,14,5-15 creepyt kuvassa. Kone pitäs vielä tehä ylös jossain välissä, varmaan joskus ens kesänä, niin sitte olis autoa varmasti pitkäksi aikaa. Samalla vois pumpun käyttää hp dieselillä ja laittaa vähän isompi turbo kun tuo vanha on jo muutenkin aika väsyny.
__________________
Dodge ram 5.9 (-95 käyttis) Hj 61 (-89 2. auto) |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Discovery topic | Heguli | Chit-Chat | 237 | 06.09.2024 11:37 |
Huutonet Topic | psychobilly | Linkit | 15 | 03.03.2016 22:38 |
Syntymäpäiväonnittelu -topic | Skorpioni | Chit-Chat | 116 | 02.03.2014 18:32 |
Flippikeula topic | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 03.12.2007 21:37 |