![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() kyllä siinä oli ihan tehdasasenteidet mud-terrainit alla, ja taivaalta satoi turvetta. Se oli siihen aikaan, kun koko suomen maa oli pelkkää suota.
|
||||
|
||||
![]()
Juu juu, eli suunnilleen samoihin aikoihin kun kaivoin tuon päijännetunnelin siis. (Vääksyn kanava tuli lapioitua ensin, että sai lihakset lämpöisiksi, ja pikku hien pintaan.)
|
||||
|
||||
![]()
"Pojat pojat.Silloin kun minä olin teidän ikänen,olin jo vuoden vanhempi!"
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Oltiin naikkosen kanssa koko päivä joululahja ostoksilla ja vähän seuraavaakin,Enkä kertaakaan menettänyt malttia...
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Epäuskottavin.Lainaus:
![]()
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
|||
|
|||
![]()
Minä saan pillua melekeen joka päivä...
Melkein sunnuntaina, melkein maanantaina, melkein tänään...
|
|||
|
|||
![]()
Pojat, nyt kun te kaikki alatte olemaan sopivassa iässä isä poika keskustelulle niin minulla on kerrottavaa. Minä olen teidät kaikki siittänyt. Olen pahoillani, totuus voi sattua.
|
|
||||
|
||||
![]()
Muija sano että haluaa tänä vuonna ihan pienen joulukuusen, semmosen minkä voi laittaa vaikka pöydälle...
http://www.youtube.com/watch?v=fTI377uuT0U
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu nyt on varallekkin... | metsienmies | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 25.09.2011 17:45 |
nyt tulee | Teppo2 | Chit-Chat | 1 | 01.07.2008 02:16 |
Nyt on jännäkakat | Karhu67 | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 06.05.2006 17:21 |
Nyt idlataan | mikk0 | This And That | 2 | 26.06.2005 21:31 |
nyt on rekisteröity | mehtämörö | Chit-Chat | 1 | 07.06.2005 19:06 |