![]() |
|
Nyt uhotaan!
Kaikki ovat varmasti olleet äärimmäisissä olosuhteissa ja tehneet uskomattomia suorituksia, ja nyt on oikea aika kertoa ne muille.:D
Aloitan itse: Kerran tuli Alajärvellä ajettua tien varteen niin paljon puuta että se tasamaalla ollut tie kulkee nyt laaksossa. |
Viime viikoloppuna olin kuukauden norjassa.:D:D
|
Yhtenä kesänä olin seittemän vuotta kesätöissä!
|
Lainaus:
|
1.3 Stockmann turbo Sierralla vedetty nelipyöräluistossa Helsingin Mannerheimintie päästä päähän. Niin v***sti tehoo ettei millään mennyt suddaamatta.
|
Lainaus:
Lainaus:
Morjes mikä homma oli niistä tulleista kelteistä sirkkelöidä uunipuita :eek: |
Lainaus:
|
Kontiorannan varuskunta ei toipunu mun palveluksesta koskaan. Suljettiin vuotta myöhemmin ku kotiuduin.
|
Lainaus:
|
Yläaste aikoina tuli oltua niin kovassa kunnossa että cooperikin meni alta 12minuutin.
|
Sillo ku minä olin nuori, niin hiihettiin kouluun kesät talvet. Mennessä ja tullessa oli aina ylämäki ja vastatuuli.
|
Sain kerran niin ison hauen että syötiin sitä koko talvi ja silti karkas keväällä kutemaan!
|
Lainaus:
|
Vääräuskosena asunu Tupoksessa kohta 10 vuotta
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Mutta oma:Oon vinssannu Beejiin puuhun.Ja se puu ei ollu mikään pieni... |
Veistelin nii vitusti puu ukkoja yks ehtoo etten tiiä mitä mä tälle vuolemis lastuille tekisin!!!
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=143772 |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=143773 |
Olihan lähellä etten......
Meinasin kerran......... Ja sit se kerta kun.....
-Perkule ku ei muista..... :p |
Lainaus:
mää oon ajanu Mannerheimintien potkukelkalla keula pystys alamäkeen :) eli itään päin tais olla heinäkuussa 1999 :D:D |
Mitäs näistä... naapurikin uhosi tehneensä 25 tuntia töitä vuorokauden aikana... teki kuulemma ruokatunninkin töitä :D että sillai:eek:
|
Oon ajanu offia -89 L200:lla Mitsubishillä.
|
Lainaus:
Meilläpäin on kalat niin kovia syömään et pitää matokin käydä laittamassa koukkuun puun takana. |
Sivu luotu: 01:21 (GMT +2). |
|