Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 06.12.2013, 10:00
pt. pt. ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 16.02.08
Sijainti: Kouvola
Viestit: 523
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Uutisen mukaan korjaavat XA-180 malleja. Ne on vanhoja, 1983 ja eteenpäin, Valmet 611 DSBJ koneella. XA-185 on uudempi sillä 612 pannulla.

Noihin on toimitettu koko ajan kunnostettuja moottoreita, niinkuin maseihinkin. Ettei tuo remppaus juttu mikään uusi asia ole.
Kyllähän noita toki on kunnosteltu koko ajan ja onhan niillä kyllä ajettukkin

Melko paljonhan noita ainakin omana palvelusaikana laitettiin kuntoon ja huollettiin, mutta verrattuna samassa hallissa oleviin T-55, niin näillä sitten huoltojen jälkeen ajettiin, eikä viikko korjausta, päivä ajoa.

Radio kuului varustukseen kyllä, mutta harvemmin taisi kiinni olla. Tällä nyt ainakin säästettiin se murhe, että muistaisi radan ylityksissä jne sen, että takana on korkea piiska.

Nakkipipot taasen toimi sisäisessä viestinnässä ominaan ilman tuota radiota (jos tuon uusintaan saadaan tuhansia menemään, niin kilpailutus olisi paikallaan..)

Katsotaan mitä seuraa, taitaa olla hinnat aina vähän eri kaliberia, kun päästään armeijaa varustamaan.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lantikka korjausta Alppipappa1958 Tekniikka & Jutustelu 3 07.01.2012 14:46
kierteen korjausta Rytari Tekniikka & Jutustelu 9 13.11.2011 01:35
Tuulilasin korjausta Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 19 16.09.2011 20:14
Kardaanin korjausta Nerd-O Chit-Chat 2 24.06.2009 07:43
Ruosteiden korjausta. Jagar Tekniikka & Jutustelu 9 17.04.2005 20:47


Sivu luotu: 09:51 (GMT +2).