![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
Joo se pisarakoko tarvii saada pieneksi ja syöttö tasaiseksi ,en pissapojalla vettä ahtimeen syöttäisi.
Isoon ilmanputsariin voisin syöttää enemmän vettä kuin ahtimen jälkeen. Vaikutuksia pitäisi pystyä mittaamaan jollei tiedä asiasta enemmän kuin minä. Noi värähtelyt oli mulle vaikeita koulussakin, niissä voimat ovat yllättäviä. Kuten totesin, taidat tietää enemmän kuin minä..
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostettu sd33 mäntä. | tiku83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 08.04.2013 11:39 |
| Annetaan SD33 mäntä | FunJam | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 18.07.2012 15:10 |
| Ostetaan 2lt mäntä | Juho L | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 07.01.2012 08:24 |
| Ostettu Nivan 1.6 Mäntä | Punanenä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 28.06.2010 20:13 |
| O: Jojodan mäntä | PikkuF | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 03.09.2007 22:09 |