![]() |
|
pajeron sulannu mäntä.
mistäs moinen johtuu että 2.5 pajeron yhestä männän laesta puuttuu noin tikkuaskin kokonen piitti ,sulannu pois .veivi poikki ja reikä lohkos. muut männät ihan ok.kansikin tais säästyy .voimaa täs sellaset 235hv ja pakolämmot pysy koko ajan jossain 600/700 nurkilla .kymmenisen kilsaa se kesti vetää 5vaihteella 5500rpm ennen kun mosahti. ihmetyttää että mikä sitä yhtä mäntää ny niin lämmitti.ahtopaineitakaan ei ollu kun 2.5 par.
|
Paljos oli pakopaineet?
|
Jos vain yhessä männässä vaurioita niin ääni vuotavalle/muutenvaan paskalle suuttimelle.
|
|
Mitä oli pakopaine ja ahtolämmöt?
Ihmeen kauanhan se kesti jos 10km. |
Pakopaineet ei juuri heitä tosta ahtopaineesta ahdon lämmöst ei ole tietoo mutta keulilla senverta iso cooleri että epäilen liian korkeaa lämpöö koska vauhtii oli kummiskin mittarin mukaa jotain 160 niin ilmaakin se cooleri saa.just purkailin kantta niin oli venttiilit saannu aikas hyvän pinnotuksen tosta alumiinista samoin esikammio mutta kannen alumiini osa ihan puhdas .suutinta rupesin epäilee itekkin kun oli kaivannu just kammion kohtaan se montun . sattuu olee testi pumppu lainassa eikä meinaa kotiutua olleskaa.
|
Niin siis, jotta pysytään kärryillä, otitko pajeron 2,5td- moottorista 235:n hepan tehoja vanhoilla suuttimilla ilman mitään suutinremppaa?
|
Lainaus:
Tuosta sais melkein kaikki numero-arvot puolittaa, jos meinaa kauaa ajella. |
Lainaus:
E: Todennäköisesti männän laki on haljennut tai suutin pettänyt. Loppu seurausta/oiretta tapahtuneesta. |
saako udella että missä ja miks oot ajanu 10km kaasu pohjassa?
onks sellasta viritettyä dsl joka tuon kestää.. |
Ruvettava seuraavaksi pinnoittamaan mäntiä kuten mersumiehet tekee. Tosin ei suutin vikaa korjaa.
|
Lainaus:
|
oliko jakis juuttunu hitaalle puolelle?
|
Tarina ei myöskään kerro, että missä vaiheessa on herätty ja päästetty kissa ulos.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Ite en saanu pajeron koneesta kuin 0.6 bar ahtoja, tosin en kyllä yrittänytkään. :) |
3 Liiteet
En ti minkälaisii unii työ näätte mut kyl pajee vauhtii saa kun sit vähän virittelee ja niille kuka ihmettelee että missä pajel pystyy ajaa hanat kaakos niin se on niinkin ihmeellinen paikka kun maan tie.oli näköjään saannu mäntä vähän muuten kin kipeetä .oli noi mutterit mystisesti kadonnu tosta veivistä ,kierteet pulteissa ehjät ja laakeri pinta kampurassa et ei kait se ainakaan lakru sta tää vaurio lähtenny.
|
Jaa, no sitten on asiat kunnossa. Taisivat juuri vaihtaa 160 km/h talvirajoitukset teille. Vanha pajero ja alkutalvinen maantie ovat juurikin paras paikka kokeilla huippunopeuksia.
|
eikai tuo nyt niin tavatonta ole, liekö vakiopajero yhtään tuon luotettavampi ?
... pääasia että hajos (taas teillä turvallisempaa) |
paa 6000 egee siihen pajen koneesee ni se ei silti kestä ajaa kaasu pohjassa montaa aikaa :)
kaikki muutko männät on ihan ehdat? |
Ei taida olla ihan päiväunista kyse :D Taitaa olla nimittäin sama laite kuin näissä videoissa:
http://www.youtube.com/watch?v=E1OvJCGq6Cc http://www.youtube.com/watch?v=b4G_fOKoPq0 |
Lainaus:
Mut rispektit ko. Pajerolle kuitenki, yleensä ei jaksa samalla lailla pyörittää ees soralla nuo. |
Ihme että pysy pystyssä
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 04:19 (GMT +2). |
|