Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
On, takaperiä ainakin. Kyllähän niissä tahtoo kaikenlaista hajota, useimmiten vetarit. On siellä sitten laakeripukkien irtoamista kun pultit katkeaa, yms.. Toi on vähän niinkuin D30:n huonot puolet yhdistettynä vähän isompaan välitykseen.
Ehkä toi voisi kevyessä vehkeessä toimia reverse- rotation välityksellä high pinionina. Onko tuo IFS D35 muuten HP versio, kait se on jos kerran reverse rotation? Miten siihen löytyy välityksiä? Itse ennemmin ehkä lähtisin virittelemään D44:stä IFS perää. Enemmän varmasti on tekemistä, mutta luulisi onnistuvan ja on selvästi kestävämpi kuin D30/D35. Jos tuohon projektiisi meinaat, ja tarkoituksena tosiaan 36-38 renkaat ja n.300hp moottori niin en oikein luottaisi pikkuperään 
|
Hieman olen itsekin skeptinen sen kestävyyden suhteen, houkuttais vain kun semmonen olis tossa valmiina ja olis pienen kokoinen (suburbanin murikkaan verattuna yli 2" matalampi). Omalta merkiltä löytyis D44rev IFS 2000 luvun F150:sistä, mutta niitä ei paljoa täälläpäin ole purettu. Voisihan sen kai tehdä Broncon murikastakin, laittamalla vas vetarille ulkoisen laakeroinnin. Tai tehdä se jostain taka-akselista pätkäsemällä putket poikki jne. Mahdollisimman kapea pitäisi olla, että vetareille jää pituutta = paljon liikerataa.
Ehdotuksia?
Edit: Mitäs murikoita Roverit käyttää 2000luvun IRS härveleissä?