![]() |
Dana 35 kestävyys pohdiskelua.
D35 reverse etumurikka olis harkinnassa yhteen kyhäelmään, tuolla jotain juttua lisää:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=117733 Amerikan lähteiden mukaan D35R perästä saa ihan kelvollisen sovittamalla siihen D44 30 rihlaiset akselit 27 rihlaisten pikkuvetarien tilalle. Onkohan ihan asia juttua? Mitenkäs nuo 35:set (tavallinen tai rev.) muuten kestävät esim jeepeissä jos vetareita ei nyt ajatella, meneekö carriereita, keskitappeja, välityksiä tms helpolla jos oikein ruvetaan polkemaan. Reverse mallihan on jonkin verran vahvempi kun tavallinen etuperänä, mutta carrierit ja keskitapit jne. on samoja osia siltikin. |
Täh:eek:
Eikö muka kukaan ole saanut Dana 35 etu- tai takaperää rikki? Kuulostaa jo liian hyvältä:eek: |
Lainaus:
Ehkä toi voisi kevyessä vehkeessä toimia reverse- rotation välityksellä high pinionina. Onko tuo IFS D35 muuten HP versio, kait se on jos kerran reverse rotation? Miten siihen löytyy välityksiä? Itse ennemmin ehkä lähtisin virittelemään D44:stä IFS perää. Enemmän varmasti on tekemistä, mutta luulisi onnistuvan ja on selvästi kestävämpi kuin D30/D35. Jos tuohon projektiisi meinaat, ja tarkoituksena tosiaan 36-38 renkaat ja n.300hp moottori niin en oikein luottaisi pikkuperään :D |
Lainaus:
Ehdotuksia? Edit: Mitäs murikoita Roverit käyttää 2000luvun IRS härveleissä? |
Sivu luotu: 14:17 (GMT +2). |