Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #27  
Vanha 30.11.2013, 08:47
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 1.195
Perusasetus

Kiitos vastauksesta, juuri tuollaisia käyttökokemuksia tarvitsen. Mielestäni 2mm prikka voi olla jo liikaa ja unionin poraus kasvattaa sitä kuormittamatonta kiertoa.
Kokeilen itse ensin 1mm prikkaa ja ehkä 2mm ison jousen alle ja vain pientä unionin porausta, ehkä 0,5mm ja 1mm.
En halua jatkuvaa öljyjen kuumenemista. Isompi säiliö olisi hyvä.
Jos joku tietää sopivan ison säiliön niin sellainen kannattaisi vaihtaa tilalle.

Testataan ja raportoidaan, kyllä tuolla vakiotehostuksellakin pärjää kun hauikset pullistelee..
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig,
after a couple of hours you realize the pig likes it.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Hilux o-tehostimen pumppu Mako O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 31.05.2008 01:40
O: HJ:n Tehostimen pumppu! kenni O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 10.09.2006 13:28
Tarttis tehostimen MB 609 Gemari O/M/V Muut 0 31.03.2006 11:48
tehostimen pultit turakki Tekniikka & Jutustelu 3 17.05.2005 17:04
tehostimen pumppu !!! SoSo Tekniikka & Jutustelu 1 19.09.2004 19:30


Sivu luotu: 03:16 (GMT +2).