Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 28.11.2013, 12:33
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.480
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Miksei istu kuuspulttisen D44 kaveriksi? http://forums.offipalsta.com/showthr...=29897&page=18 Ei noita kyl neljälläsadalla pysty myymään vaikka maailmalta muutaman akselin sattuisikin löytämään.
Saahan nuihin c-clip eliminatoreita, samassa yhteydessä tilaa 6- pulttikiinnityksellä vetarit Tai sitten vain cromot tilalle, niin sama homma onnistuu. Eikös 5 x 4.5" jaosta 1/2" tai 12mm pinnapulteista 6 x 5.5" jaolle 14mm/ 9/16" pinnapulteille poratessa pari reikää osu perhanan lähelle viispulttijakoa?

Neljäsataa on aika pieni hinta jos itse akseleita jostain koittaisi haalia markkinoille, paitsi ostamalla kokonaisia purkuautoja mistä muutakin tavaraa menisi hyvin myytäväksi. Jenkeissä noi Explorerin 8.8:t maksaa jossain 100-300$ välillä yleensä, eli jos kontilliseen saisi tilattua kasan niitä, ja sinne mukaan pari Fordin HP D60:stä etusta ja muutama taka-akseli, jotain moottoreita + vaihdelaatikoita niin ehkä voisi 400-500€ hintaan myydä olettaen että kauppa käy kaikista osista. Ehkä hieman hankalaa


Mielestäni joku 600€ on vielä kohtuuhinta hyväkuntoisesta levyjarrullisesta F8.8:sta, mutta ei yhtään enempää. Kuitenkin rakentamiseen menee helposti vielä touhutonni päälle, riippuen mitä kaikkea vaihtaa (lukko ja välitys + asennussarja laakereineen stefoineen ainakin, kardaaniin laippa- adapteri, mahd. uusia jarruosia, vetarit, kiinnikkeet jos on laiska tekemään itse).
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 28.11.2013 12:36
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Ford 8.8 taka-akselin osia. 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 05.09.2012 20:00
Ostettu Ford 8.8 akselin osia. 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 02.05.2011 20:31
Myyty Ford 8.8 taka-akselin osia. 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 14.02.2011 08:54
petikon laita nykyään? Rotta-Racing Chit-Chat 66 01.01.2008 23:09
Ajelen nykyään monsterilla Nerd-O Chit-Chat 14 16.10.2006 19:15


Sivu luotu: 22:52 (GMT +2).